body 3. poglavlje - ...Cimeri - Blog.hr body

četvrtak, 10.12.2009.

3. poglavlje



1. Ne, Rose nije bila ljubomorna. Ona je poput mene: kad ide spavati sve joj mora biti tiho i treba se opustiti jer u suprotnome ne bi mogla zaspati.
2. Rekla sam si da će ovdje biti ponedjeljkom poglavlje, pa možete očekivati novo već u ponedjeljak. :D


Rose Butler's POV

Čula sam budilicu kako odzvanja sobom, pa sam ju ugasila i pogledala koliko je sati bilo. Šest i pol točno. Frknula sam ljutito pošto sam željela još spavati, ali dignula sam se što sam brže mogla jer bi inače nastavila spavati, u slučaju da sam nastavila ležati. Bilo mi je previše ugodno.
Čim sam se dignula iz kreveta otvorila sam ormar i pogledala što bih mogla obući za prvi dan fakulteta, ali odlučila sam provjeriti kakvo je vrijeme vani bilo, prije nego obućem nešto neprikladno za vrijeme. Otvorila sam prozori i u tom mi je trenutno sunce onemogućilo da vidim na nekoliko sekundi, ali odmah sam shvatila kako je vani ugodno vrijeme. Kad sam mogla vidjeti što se događa preda mnom, ugledala sam nekoliko ljudi kako prolazi trotoarima, ispred zgrade, te ptice kako skakuću po granama na visokom stablu.
Osmijehom na lice sam se zaletjela po jeans hlače i prvu majicu koju sam uspjela dohvatiti, a zatim sam izašla iz sobe i krenula prema kupatilu kako bih se istuširala i razbudila. Stan je bio tih i pretpostavila sam da Ashlee i Matt još čvrsto spavaju, s obzirom da su vjerojatno do rane zore pričali bez prestanka. Ashlee je bila tolike sreće pošto je imala tjedan dana ujutro, a tjedan popodne predavanja, pa je jutros mogla spavati do kad je željela. Mrzila sam ju zbog toga.

***


Ugodno jutarnje tuširanje mi je jako pomoglo, pa sam se i našminkala, te krenula napraviti kavu pošto mi je do fakulteta trebalo desetak minuta hodanjem. Nije imalo smisla uzeti auto kad sam mogla doći prije hodajući. Stavila sam lončić za kavu na vatru, te sjela za stol i upalila televiziju kako bi se imala čime zabavljati prije nego krenem, a i nisam voljela tišinu kad ne bih bila pospana. Rastegnula sam se i sjela za stol čitajući prvi magazin koji mi je pao pod ruku, ali kad sam shvatila da se to radi o još jednom časopisu u kojem su se tračale zvijezde, zatvorila sam ga. Nikad me nije zanimalo što drugi ljudi rade.
K vragu, Ashlee, stan će nam uskoro postati puna tih tvojih glupih časopisa!“ –frknula sam i odmahnula glavom.
Ashlee je, naravno, bila ta koja je svaki mjesec kupovala po nekoliko časopisa i “gnjavila“ me o novostima raznih zvijezda za koje ja uopće nisam znala, a i naravno – te me vijesti nikako nisu zanimale. Nažalost, imala sam prijateljicu koja nije shvaćala kad je dosta pričanja o glupostima, ali... voljela sam ju. Bila mi je poput druge sestre.
Začula sam otvaranje vratiju, pa sam se dignula sa stolice i provirila prema sobama. Ugledala sam Matta kako izlazi iz svoje sobe zijevajući i... bez majice.
Waw...“ –pomislila sam.
Dečko je stvarno imao dobro definirano tijelo. Imao je široka ramena, izražena prsa i šest trbušnjaka.
„Dobro jutro!“ –nasmiješio mi se.
„Hej...“ –mahnula sam mu. „Kako to da si i ti budan?“
„Ja radim ujutro. Ti na faks?“
„Aha. Izgleda da samo Ashlee ima sreće!“
„Istina. Ima li još kave?“
„Upravo ju radim. Da ti spremim šalicu?“
„Može. Hvala!“
„Nema problema!“
„Dolazim odmah!“
Klimnula sam mu, okrenula se i podignula na prste kako bi dohvatila još jednu šalicu sa police. Inače sam bila previše niska i to sam mrzila kod sebe.

Matt Doughtry's POV

Kako si dobra!“ –pomislio sam u trenutku kad se okrenula.
Pogledao sam ju od glave do pete i Rose je stvarno imala dobre obline. Mogao sam već zamišljati što bismo sve mogli raditi u krevetu. Okrenula se, pa sam pomaknuo pogled i požurio prema kupatilu. Otvorio sam vrata i zakoračio u onu mirišljavu prostoriju. Stao sam pred ogledalom i primjetio kako mi je bradica ponovno malo narasla, ali nisam imao volje obrijati ju. Isprao sam lice i oprao zube, te se namirisao svojim Axom, a zatim izašao iz kupatila.
Pogledao sam na zidni sat i primjetio da je već pola osam, a točno u osam sam trebao biti na policiji kako bi mi glavni načelnik dodjelio partnera. Bio sam uzbuđen jer sam sanjao o ovom danu otkad sam bio mali.
Otvorio sam vrata sobe, ali onda mi je pogled poletjeo prema Rose koja je spremala nered kojeg smo Ashlee i ja napravili sinoć. Bilo mi je pomalo žao što ja to nisam obavio kad sam već novi u kući. Pogled mi je ponovno pao na njenu stražnjicu kad se spustila podignuti papire sa poda. Lagano sam se nasmiješio i zakoračio u sobu.
Cimerice su ti obje, Matt! Trebao bi ih prestati gledati na takav način!“ –rekao sam sebi gledajući koju bih majicu mogao obući. „Uostalom... Što me briga!? Ne znaju one o čemu ja maštam!
Otvorio sam vrata sobe i krenuo prema stolu za kojim je Rose sjedila. Nasmiješila mi se, te nastavila gledati u televiziju. Zanimalo me što je to točno gledala, pa sam primjetio glazbeni program. Sjeo sam za stol i ulio kavu u čašu.
„Nickelback!“ –rekao sam.
„Molim?“ –pogledala me podignuvši obrvu.
„Kažem da je to Nickelback!“ –objasnio sam.
„Aha.“ –klimnula je. „Najbolja grupa uz Breaking Banjamine, Lifehouse, 3 Doors Down , 3 Days Grace i Goo Goo Dollsi!“
„Ne slušam Lifehouse jer su mi njihove pjesme previše lagane, ali ovi ostali su mi dobri. Večinom ih slušam kad se vozim!“
„U radiju moga auta uvijek moraju biti njihove pjesme.“
„Imaš dobar ukus za glazbu!“ –nasmiješio sam joj je.
„Hvala. Također!“ –uzvratila je i popila malo kave.
„Ashlee mi je rekla da studiraš za vodiča!“
„Da. Znam da mi je to jedini način da putujem po Svijetu!“
„Znaći... voliš putovati?“
„Obožavam i baš zbog toga sam upisala taj fakultet.“ –rekla mi je osmijehom. „Kako to da si ti izabrao baš Policijsku akademiju?“
„Dječji snovi!“ –odgovorio sam.
„Oh... Zašto se toga prije nisam sjetila?!“
„Roditelji su mislili da ću odustati od toga, ali zaljubio sam se u taj posao jer sam gledao policijske filmove od ranog djetinjstva.“
„I ja sam ih voljela gledati, ali nikada mi nije palo na pamet da radim kao policajka. Mislim da je to dobar posao, ali opasan!“
„Opasnost je moje drugo ime!“ –namignuo sam joj.
Djevojka se počela glasno smijati dok sam ju ja zbunjeno pogledao.
Ok... Nisam znao da sam toliko duhovit!“ –rekao sam si.
„Zašto ste vi dečki uvijek isti?“ –upitala je odmahnuvši glavom.
„Zašto to misliš?“
„Uvijek se pravite hrabri. Nije da ćemo vas mi cure drugačije gledati ako pokažete malo nježnosti!“
„Nježnost je za papke.“
„Imaš curu?“
„Ne. Zašto?“
„Samo pitam.“ –slegnula je ramenima.

Rose Butler's POV

Pitam se zašto ju nema!“ –zakolutala sam očima. „Ovo je primjerak ženskaroša! Rado bih imala dečka papka, kao što on kaže, neko ženskaroša poput njega!
Pogledala sam na zidni sat, te se dignula sa stolice i stavila šalicu u sudoper. Požurila sam u sobu gdje sam ostavila torbicu, te izašla iz nje.
„Idem na na faks. Vrijeme je da krenem!“ –rekla sam Mattu odlazeći prema vratima.
„Čekaj mene. Ovako i onako i ja moram ići!“ –dignuo se sa stolice i ugasio televizor.
Otključala sam vrata i izašla iz stana, te krenula ubrzanim korakom prema liftu. Doista nisam imala volje nastaviti pričati s njim. Ako sam nešto mrzila, to su bili ženskaroši. Cure nisu komad mesa da ih dečki poput psa mogu trgati. Ljutito sam pritisnula tipku kako bih pozvala lift i pričekala da se vrata napokon otvore.
„Jesam li rekao nešto što te možda uvrijedilo?“ –stao je do mene.
„Ne.“ –odgovorila sam kratko ni ne pogledavši ga.
Slegnuo je ramenima i zbunjeno pogledao ispred sebe. Krajičkom oka sam ga pogledala, te zakolutala očima. Začuo se zvonce i vrata su se otvorila, pa sam ušla u lift. On me, naravno, pratio. U tišini smo čekali da dođemo na prizemlje, a kad smo napokon došli, ja sam požurila prema izlasku iz zgrade. Krajičkom oka sam ugledala Matta odmah kraj sebe, pa sam zastala pošto mi se činilo da nekamo juri. Otvorio je vrata i pogledao me nasmiješeno, te klimnuo glavom.
„Unatoč tome što si ženskaroš... kavalir si!“ –rekla sam i prošla kraj njega.
„Molim?!“ –zbunjeno me pogledao.
„Hvala!“ –nasmiješila sam mu se, ali zbunjenost mu nije silazila s lica.
„Ideš pješke?“ –upitao me.
„Da.“
„Treba li te odbaciti?“
„Ne, ne. Ovo je moja beba inače!“ –pokazala sam na svoj tamno plavi Mustang, koji je u sredini imao dvije debele bijele crte.
„Osim što imaš dobar ukus za pjesme, imaš i za aute!“ –nasmiješio mi se.
„Hvala.“ –klimnula sam. „Što ti voziš?“
„Jeep!“ –nacerio se i podragao crni automobil kraj kojeg je stajao.
„Sviđa mi se.“ –nadodala sam.
„Sigurno ne želiš da te vozim u njemu?“
„Ne, hvala. Volim hodati, a i faks mi je desetak minuta od kuće!“
„Kako želiš. Vidimo se!“
„Bok.“
Mahnuo mi je i ušao u svoj Jeep, a ja sam nastavila hodati prema fakultetu namrgođenog izraza lica.
Hah, zar misli da sam jadnica koju mora vozikati uokolo?!“ –frknula sam. „Mene nećeš dobiti svojim glupastim šarmom, Matt Doughtry!“

Larry O'Conner's POV

„Tata, tata!“ –čuo sam glas svoga sina.
Pospano sam otvorio oči u ugledao ga kraj kreveta kako me gleda svojim zelenim očima dok mu je kosa bila lijepo uređena. Frknuo sam i duboko uzdahnuo.
„Što je, Billie?“ –promrmljao sam.
„Već je osam sati!“ –rekao mi je.
„Molim?!“ –uzviknuo sam i istog trena bio na nogama. „Zašto me prije nisi probudio?!“
„Zovem te od sedam ujutro.“
„Kako to da si se ti tako brzo probudio?!“
„Mama je zvala.“
„Tvoja mama previše gnjavi!“ –promrmljao sam ljutito.
Slegnuo je ramenima i izašao iz sobe ni ne mareći na ono što sam rekao. Zašto uopće bi kad je imao samo šest godina?! Odmahnuvši glavom stao sam pred ormar i tražio koju bi majicu mogao obući za posao. Pogledao sam na sat i naživcirao samog sebe shvativši da je osam sati već prošlo.
Anna će me ubiti!“ –pomislio sam. „Kako mogu dopustiti da me bivša žena ubije?!
Bio sam siguran da hoće jer će me nazvati kad joj Billieva učiteljica javi da je zakasnio još jednom zbog mene.
Čudim se kako mi uopće dopušta da ga još viđam!“ –rekao sam si. „Larry, budalo, spremaj se jer ćeš debelo zakasniti!
Obukao sam crnu majicu koja je stajala na polici, te sam uzeo policijsku značku i novčanik sa stola. Istrčao sam iz sobe i ugledao svoga sina na ulazu. Zaključao sam vrata, uzeo mu školsku torbu i potrčao niz stepenice uvjeravajući se da me Billie prati. Otključao sam vrata automobila što sam brže mogao, a Billie je odmah sjeo na stražnjem sjedalu.

Matt Doughtry's POV

Sjedio sam u prostoriji u kojoj su inače policajci imali sastanke, ili sam barem ja tako pretpostavio zbog toga što je bilo dosta stolica ondje. Gužvao sam svoju kapu pošto sam već dobio odoru.
Preda mnom je stajao načelnik policije i moj šef, Erick Feston. Imao je oko pedesetak godina. Ozbiljnim izrazom lica, svojim plavim očima, gledao je u jednu točku ispred sebe. Kosa mu je bila tamna, ali vidio sam nekoliko sijedih pramenova. Činilo mi se kao da nije bio zadovoljan zbog nečega, a nisam se ni čudio. Moj partner je kasnio skoro na posao, a devet je trebalo otkucati za nekoliko minuta.
„Oprostite što kasnim!“ –vrata su se naglo otvorila.
Pogledao sam u njih i ugledao muškarca malo višeg od sebe. skinuo je kapu i primjetio sam da ima kosu plavkasto – smeđe boje. Klimnuo mi je glavom i pogledao me svojim svijetlo smeđim očima, a onda je uputio pogled šefu.
„Jako mi je žao, Erick.“ –uzvratio je.
„Larry, ovo ti je već treći put u dva tjedna!“ –prostrijelio ga je pogledom.
Nisam htio prisluškivati niti biti bezobrazan, pa sam maknuo pogled i trudio se ne slušati o čemu pričaju.
„Oprosti, ali maloga sam morao odvesti u školu. Uostalom, da ne radim ovdje dvanaest sati na dan – možda bih se i uspio naspavati!“ –frknuo je.
„Da to više nisi ponovio, ok?“ –rekao mu je šef.
„Dobro. Potrudit ću se!“
G. Feston je poželio nešto reći, ali samo je zašutio i udario ga lagano po glavi odmahnuvši svojom.
„Larry, ovo je tvoj novi partner, Matt Doughtry. Ovdje je na praksi godinu dana i naučit ćeš ga osnovne stvari!“ –objasnio mu je šef, a kad sam čuo svoje ime, okrenuo sam se i dignuo sa stolice.
„Matt Doughtry, drago mi je!“ –pružio sam mu ruku.
„Također!“ –protresao ju je i krenuo prema izlazu.
Pogledao sam zbunjeno u šefa, a on mi je glavom pokazao da krenem za njim. Uzeo sam bilježnicu i kapu sa stolice, te požurio za svojim prvim partnerom.
„Ne smiješ voziti moj auto, mješati mi se u stvari, ne smiješ pričati previše, pušiti u autu ako pušiš, samo dva puta ćemo se zaustavljati jesti i...“ –zastao je pogledajući me ozbiljno. „Nemoj se praviti pametan, dečko!“
Zbunjeno sam pogledao u njega ne znajući što reći u onom trenutku.
Koj' vrag?!“ –bio sam previše zbunjen da bih uspio shvatiti što se dogodilo u onom trenutku.
Iznenada se glasno počeo smijati.
„Uf, oduvijek sam to želio reći!“ –nacerio mi se, te me potapšao po ramenu. „Šalio sam se!“
Lagano sam mu se nasmiješio.
„Idemo. Vrijeme je da se bacimo na posao!“ –nadodao je i udaljio se od mene.
Zbunjeno sam se počešao po kosi, te odmahnuo glavom i odjurio za njim.

13:55 - Komentiraj ( 28 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee