body <center>14.poglavlje</center> - ...Cimeri - Blog.hr body

subota, 13.02.2010.

14.poglavlje



*Mogla sam izdržati do sutra; doista jesam, ali s obzirom da sam se OOOODLIČNO provela na maskenbalu i da sam se malo prije vratila s njega odlučila sam objaviti post dan prije.

Khm... Sretno vam Valentinovo iako ja mislim da je 14.02. kao i svaki običan dan.

Ovo vam je uranjeli poklon.

Volim vas:*


Dva tjedna kasnije...

Rose Butler's POV



Živčano sam gužvala torbicu dok sam sjedila u čekaonicu, na sudu. Danas je došao dan kad se Rogeru sudilo zbog pokušaja silovanja i unatoč tome što ja nikako nisam htjela doći, morala sam. Larry mi je objasnio kako je potrebno da se pojavim kao svijedok. Nešto me stezalo u grlu dok sam promatrala zidni sat čija se mala kazaljka sve više i više približavala brojki deset. Duboko sam uzdahnula i dignula sa klupice. Nekoliko se ljudi, koji su se nalazili također u čekaonici, okrenulo prema meni, a onda brzo pomjerili svoj pogled na nešto ili nekog drugog. Hodala sam gore – dolje nadajući se da će netko od mojih prijatelja doći. Obećali su, a obećanje se nikada ne smije prekršiti.
Što ću učiniti ako ne dođu?“ –upitala sam se. „Hoću li moći sama izdržati tu prokletu sjednicu?!
Odgovor je bio jednostavan – neću moći. Inače nisam bila previše slaba. Pretrpila sam maminu smrt, slamanje moga srca, ali ovo... ovo sigurno neću moći. Znala sam da ću se blokirati u trenutku kad ugledam Rogera u oči jer su mi se scene iz one večeri vrtile po glavi kad bih pomislila na njega.
„Gđice Butler?“ –iznenada sam začula svoje prezime.
Okrenula sam se i ugledala ženu tridesetih godina preda mnom. Pretpostavila sam da je možda bila odvjetnica po tamno sivom ženskom odijelu kojeg je nosila. Crna kosa bila je u punđi, a naočale su joj istaknule tamno smeđe oči. Primjetila sam da nosi aktovku u ruci i znala sam da su moje pretpostavke točne.
„Ja sam.“ –rekla sam. „Izvolite?“
„Ja sam tužiteljica Emma Johanson!“ –pružila mi je ruku.
„Drago mi je.“ –protresla sam ju.
„Bez brige, gospođice! Manijaka ćemo zatvoriti na duže vremena.“
„Samo želim da ga se makne od mene, a i ne želim da naudi bilo kojoj drugoj djevojci!“
„Jasno! Potpuno se slažem s vama i razumijem vas.“
„Kada počinje saslušanje?“
„Za deset minuta. Slobodno sjednite! Netko će doći po vas!“
„Hvala!“
Nasmiješila mi se, te je otvorila vrata prostorije do koje sam sjedila. Duboko sam uzdahnula. Iskreno sam se nadala da je govorila istinu, da će završiti iza rešetka. Bojala sam se na samu pomisao da bi me nakon ovoga mogao pronaći ili pak da čujem da je neku drugu curu silovao.
Tom kretenu treba liječenje!“ –sjela sam natrag na klupicu i duboko uzdahnula. „Kako uopće nekome padne na pamet silovati ili ponekad ubiti nakon toga?! Neka sami sebe ube i neka druge ljude puste na miru, retardirani manijaci!
U onom sam trenutku bila toliko bijesna da sam poželjela razbiti nešto, ali na svu sreću preda mnom se nije nalazilo ništa što bih mogla slomiti. Bilo bi mi i neugodno to učiniti pred toliko ljudi i htjela sam se izderati kako bih napokon izbacila onu gorčinu iz sebe, ali trebala sam se pod hitno smiriti. Dignula sam se sa klupice i živčano krenula preko automata za tople napitke. Htjela sam popiti cappuccino, ali s obzirom da sam uskoro trebala uči u sudnicu nisam imala vremena otići u kafić. Stavila sam kovanice u rupicu i pritisnula tipku na aparatu.
Gdje su oni, k vragu?!“ –ljutila sam se, a još više sam se razbijesnila shvativši koliko je aparat za kavu spor.
Udarila sam rukom od njega i ruka me užasno zaboljela, ali je barem proradio što me na trenutak nasmijalo.
„Rose!“ –hodnikom je odjekivao Ashlee-in glas.
Okrenula sam se i osmijeh mi se razvukao od uha do uha. Podignula sam plastičnu čašicu i krenula prema njoj.
„Oprosti!“ –uzvratila je uspuhano. „Trčala sam sa faksa na taksi jer nisam imala vremena da odem po auto!“
„Glavno mi je da si došla!“ –nacerila sam se. „Matt i Larry?“
„Ne znam gdje su, ali sigurna sam da će doći. Obećali su!“ –rekla mi je uvjeravajući me pogledom.
„Da. Obećali su...“
Najbolja prijateljica se smjestila na klupicu, a ja sam gledala u kraj hodnika nadajući se da ću vidjeti Matta kako ulazi. Nismo bili baš u najboljim odnosima otkad smo spavli skupa i kratko popričali o tome, ali u onom mi je trenutku bila potrebna njegova pojava, njegova... blizina. Uzdahnuvši sam sjela kraj nje i popila malo kave nadajući se da će uskoro doći.
„Upoznala sam Larryevu bivšu ženu!“ –rekla mi je Ashlee iznenada.
„Kad?“ –pogledala sam ju.
„Prije dva tjedna.“
„I tek si mi sada to rekla?! Zašto?!“
„Nisam te htjela daviti time.“
„Daviti čime i zašto?! Mislim, ne bi me gnjavila, ali... zašto mi nisi rekla?!“
„Tada si plakala zbog onoga što ti je Matt rekao, pa nisam o tome htjela pričati!“
„Glupačo jedna glupa! Koja ti se stvar poremetila u mozgu?! Jesam li ti ja najbolja prijateljica ili nisi?!“
„Jesam, ali...“
„Nema ti tu ali, Ashlee! K vragu, zahtjevam da mi najbolja prijateljica sve govori!“
„Znam, ali...“
„Pričaj dok još imamo vremena!“
„Oprosti!“ –zahihotala se, a onda uozbiljila. „Prespavala sam kod njega i slijedećeg jutra je došla po Billiea!“
„Prespavala znaći da...“ –pogledala sam ju podignuvši obrvu, a ona je nasmiješeno klimnula. „Ok... Sad sam ljuta jer mi ni to nisi rekla!“
„Oprosti...“ –frknula je. „Uglavnom, radila sam kavu i ona je pozvonila na vrata. Kad sam otvorila me ljutito pogledala i rekla da nemam što raditi ondje, a kad je Larry došao morala sam se maknuti! Prisluškivala sam ih i...“
„I...?!“
„Shvatila sam da je još zaljubljena u njega!“
„Kako?“
„Cijelo je vrijeme ponavljala da ja nemam što raditi u njenoj kući, a rastali su se prije tri godine!“
„Khm... Reklo bi se da još nešto osjeća! Pričala si s njim o tome?“
„Ne!“
„Zašto?!“
„Ne znam! Ne mogu mu reći. Nismo ni skupa!“
„Niste skupa?!“
„Ne. Viđamo se, ali nismo još službeno skupa!“
„Imam osjećaj da imam posla sa tinejdžerima!“ –uzdahnula sam. „Savjetovala bih ti da popričaš s njim!“
Slegnula je ramenima i počešala se po kosi odmahivajući šiške koje su joj već pretjerano narasle. Vrata su se otvorila i ugledala sam tužiteljicu kraj sebe. Nasmiješila mi se i gestom ruke me pozvala sa sobom. Pogledala sam u Ashlee koja je klimnula glavom i dignula se sa klupice. Pogledala sam iza nje kako bih vidjela da li Matt i Larry dolaze, ali nije im bilo ni traga zbog čega mi se pojavila knedla u grlu. Dignula sam se sa klupice i slijedila tužiteljicu.
Ugledala sam Rogera sa svojim odvijetnikom, ali na svu sreću mi je bio okrenut leđima, pa ga nisam morala gledati u oči jer da jesam... ne znam bih li imala snage sjesti iza tužiteljice, kraj Ashlee. Gledala sam ispred sebe. Krajičkom oka sam vidjela da me gleda, ali trebala sam biti čvrsta i ne uzvratiti mu pogled. Pogledala sam iza sebe, u vrata kraj koje se nalazio jedan policajac. Matt i Larry nisu dolazili. Vjerojatno su imali posla, ali to me jako uznemiravalo. Nadala sam se da će biti tamo jer sam jedino tada mogla biti hrabra i skupiti snage priznati ljudima u sudnici što se zapravo one brutalne noći, koje sam se nerado sjećala, dogodilo.
Vrata su se otvorila i jedan policajac nam je rekao da se dignemo. Pretpostavila sam da je sutkinja ili sudac trebao doći. Znala sam to po filmovima i iskreno sam se nadala da će ovo biti što prije gotovo kako bih izašla odandje i ostavila Rogera iza sebe, u dalekoj prošlosti. Ugledala sam crnkinju kako izlazi iz i sjela je iza pulta.
„Sjednite!“ –rekla je, te uzela papir u ruci. „Po slučaju 15930 smo se okupili ovdje zbog pokušava silovanja Rose Butler! Prepuštam riječ tužiteljici!“
„Gđica Butler je spremna dati izjavu!“ –pogledala je u mene.
Klimnula sam i dignula se sa stolice, a tada sam se susrela za njegovim očima. Jedva sam skupila hrabrost da nastavim dalje i da sjednem na mjesto za ispitivača. Najgore od svega je bilo što sam se ponovno susrela s Rogerovim pogledom i laganim osmijehom. Znala sam da me tužiteljica nešto pita, ali nisam znala što, pa nisam niti mogla odgovoriti. Bila sam potpuno ukipljena i bespomočna dok mi se u glavi vrtila scena u kojoj je on cijepao moju majicu.

Matt Doughtry's POV

Trčao sam hodnicima sudnice koja je imala nekoliko katova, a koje sam ja sreće – Rose je bila baš na četvrtom. Trebao sam požuriti jer sam znao da kasnim, ali obećao sam joj da ću doći. Nikada nisam prekršio obećanje, a pogotovo nisam želio da ovo bude prvo. Znao sam da me treba ondje i znao sam da čeka na mene, a ja sam morao riješavati onu pijanu budalu koji je gnjavio konobaricu.
„Matt, uspori!“ –ponavljao je Larry.
„Ne mogu! Moram stići što prije!“ –uzviknuo sam kad sam napokon zakoračio na četvrti kat.
„Saslušanje je već počelo!“ –ponovio mi je kao da to sam nisam znao.
Potrčao sam prema vratima u kojoj se to odvijalo, te sam ih polako otvorio. Vidio sam Rose kako sjedi na ispitivačkom mjestu i gleda prema Rogeru.
„Gđice Butler, jeste li čula moje pitanje?“ –upitala ju je tužiteljica koju sam poznavao iz viđenja.
Mahnuo sam joj i pogledala je u mene. Primjetio sam lagani osmijeh na njenom licu, te sam joj uzvratio, ali onda je ponovno pogledala u Rogerovom smjeru.
„Gđice Butler?“ –sutkinja joj se obratila.
Pričaj, Rose, pričaj!“ –govorio sam u sebi nadajući se da će što prije progovoriti.
Larry je prošao kraj mene i sjeo do Ashlee dok sam ja stajao na nogama kako bi me Rose mogala vidjeti. Šutila je i neprestano gledala u onog kretena koji ju je želio nauditi.
„Gđice Butler?!“ –prišla joj je tužiteljica. „Želite li da vam ponovim pitanje?“
„Da!“ –prozborila je.
Odahnuo sam i nasmiješio se, a onda sjeo do svojih prijatelja.
„Što se dogodilo te večeri?“ –upitala ju je.
„Izašla sam s optuženikom kako bismo se malo prošetali, ali kad sam se željela vratiti kući nagovarao me odem kod njega!“ –odgovorila je.
„Pristali ste?“
„Jesam.“
„Zašto?“
„Mislila sam da je drag dečko.“
„Što se dogodilo onda?“
„Popila sam kavu i nakon nekog vremena sam odlučila otići kući!“
„U izjavi koju ste dali na policiji piše da vam nije dopustio. Je li to istina?“
„Da!“
„Možete li nastaviti priču?“
„Počeo me... Počeo me gurati od vratiju i... rastrgao mi je majicu! Pokušala sam se maknuti od njega, ali bacio me na pod!“ –čuo sam kako joj glas podrhtava dok je u meni kuhala nevroza.
Pogledao sam bijesno u Rogera i poželjeo ga pošteno namlatiti, ali morao sam se smiriti.
Još malo, Matt. Još malo i gotovo je!“ –rekao sam si.
„Uspjela sam pobijeći iz njegove kuće tako što sam ga pošpricala suzavcem u oči!“ –izgovorila je.
„Nemam više pitanja, sutkinjo!“ –tužiteljica je pogledala u crnkinju. „Mislim da je vrijeme da maknemo potencijalnog silovatelja sa ulice!“
„U redu je.“ –klimnula je sutkinja. „Možete se vratiti na mjesto, gđice Butler!“

Rose Butler's POV

Osjetila sam olakšanje kad mi je rekla da mogu otići nakon što sam detaljno ispričala što se tada dogodilo. Dignula sam se sa stolice i krenula natrag na svoje mjesto. Roger me ljutito pogledao, a ja sam samo uzdignute glave nastavila prema prijateljima. Sjela sam do Matta i osjećala sam se dobro, odlično. Znala sam da će uskoro sve biti gotovo. Osjetila sam nečiju ruku na koljenu, pa sam pogledala u Matta. Obećao je da će doći i održao je obećanje. To me jako razveselilo jer sam uz njegovu pomoć, uz njegovu prisutnost uspjela progovoriti.
„Bila si dobra!“ –nasmiješio mi se.
Klimnula sam glavom. Maknuo je ruku sa moga koljena i onda smo pogledali oboje u Rogera. Htjela sam vidjeti što će se dalje događati.
„Ima li optuženik što za reći?“ –upitala ga je sutkinja.
„Moj klijent se brani šutnjom!“ –odgovorio je njegov odvijetnik, stariji pročelav čovjek.
„Petnaest minuta pauze, a nakon toga će se objaviti kazna!“ –udarila je “čekićem“, te se dignula sa stolice.
Dignuli smo se i mi. Morali smo pričekati da izađe iz sudnice kako bismo izašli i mi.
„Zašto si tako zašutila?!“ –upitala me Ashlee.
„Ne znam. Jednostavno sam se blokirala!“ –slegnula sam ramenima i sjela na klupicu.
„Bila si dobra, Rose!“ –nasmiješio mi se Larry.
„Hvala!“ –uzvratila sam osmijeh.
55-D, opljačkana trgovina!“ –začula sam na njihov radio.
„55-D je trenutno na sudu. Pronađite drugoga!“ –javio se Matt.
„Dobro!“ –oglasilo se ponovno radio.
Bila sam sretna što su ostali. Osjetila sam jedno veliko olakšanje kad sam ga vidjela kako ulazi i dao mi je snagu da nastavim dalje, da bilo što kažem. Nasmiješio mi se, te se udaljio od mene. Odlazio je prema aparatu sa vruće napitke. Bilo mi je jako žao što se naš odnos promjenio nakon što se dogodilo ono među nama, ali znala sam da će doći do toga. Izgleda da niti ja, a niti on ne možemo preći preko toga jer bismo se inače nastavili družiti kao prije, ali... bilo je nemoguće. Nisam znala zbog čega sam neprestano mislila na naš seks, a pogotovo na riječi koje mi je rekao danas poslije. Zaboljele su me. Možda jer mi je bilo stalo, a možda jer sam dopustila još jednom muškarcu da me povrijedi. Nisam znala pravi odgovor, a možda ga nikada neću ni pronači, shvatiti.
Ubrzo se pojavio policajac koji nam je rekao da možemo uči jer se saslušanje nastavlja. Sjeli smo natrag na svoja mjesta i dignuli se kad je sutkinja zakoračila u onu prostoriju. Sjela je na svoje mjesto i počela čitati sa papira.
„Optuženik Roger Doolis je kažnjen zbog pokušaja silovanja Rose Butler na tri mjeseca zatvora i novčane kazne od tri tisuće dolara! Nakon što izađe iz zatvora ima zabranu približavanja svijedokinji, u suprotnosti bi ga se ponovno moglo zatvoriti! Kraj rasprave!“ –udarila je od okrugli dio drva.
Nasmiješila sam se. Bolju kaznu od ovoga nije mogao dobiti. Dignula sam se sa stolice i susrela se ponovno sa njegovim ljutitim pogledom. Tada me nije bilo strah, a neće nikada više. Nije me mogao povrijediti i znala sam da će ono biti zadnji put kad ga budem vidjela.


Never gonna be alone!
From this moment on, if you ever feel like letting go,
I won't let you fall...
Never gonna be alone!
I'll hold you 'til the hurt is gone.

02:50 - Komentiraj ( 24 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee