body <center>18. poglavlje<center> - ...Cimeri - Blog.hr body

nedjelja, 28.02.2010.

18. poglavlje

*Za njega < 3



Rose Butler's POV

Ležala sam u krevet i gledala u strop. Nisam ni oka sklopila otkad sam se vratila iz bolnice. Kazaljke sata su me držale budnom, a kišica koja je rominjala je već nekoliko sati udarala neprestano po mome prozoru. Zaklopila sam oči i duboko uzdahnula, te pogledala u prozor kroz kojeg nisam vidjela ništa osim kapljica kiše. Ruku sam provukla ispod pidžame i podragala trbuh.
Suze su mi navrle na očima kad sam se sjetila da mi je doktor prije nekoliko sati rekao da sam trudna. Nadala sam se da ću imati dijecu, ali u dalekoj budućnosti i u dugogodišnjem braku. Bila sam sama. Nisam ni imala dečka, a otac mojeg djeteta je bio cimer kojemu nije ni bilo stalo do onoga što se među nama dogodilo. Nikada nisam bila za pobačaj već protiv njega tako da nisam namjeravala ukloniti fetus iz mog trbuha. Pobačaj je kao ubojstvo i ja jednostavno ne mogu dopustiti da netko ubije biće koje se trenutno razvija u meni. Jest da sam još premlada da bi imala dijete i da sam puno toga zamišljala nakon što završim ovaj faks, ali... nisam to mogla učiniti. nisam ga mogla ubiti.
Kad sam se sjetila fakulteta odmah sam se preplašila jer nisam znala što ću onda s time. Za nekoliko mjeseci ću biti ogromna, poput bačve, a trebala bih se pripremati za diplomski uskoro.
Kako si mogla biti tako glupa da ideš to raditi bez zaštite?!“ –odmahnula sam glavom i ljutito udarila glavom od jastuk. „Glupačo jedna! Imaš mozak od klinke!
Čula sam kucanje na vrata, pa sam odmah obrisala suze i pogledala prema njima. Matt je zakoračio u moju sobu, a meni je srce počelo ubrzano kucati. Nije znao za trudnoću, ali otkad sam saznala da nosim njegovo dijete u trbuhu me bilo strah gledati ga u oči. Sjeo je na krevet i podragao mi lice. Zadrhtala sam od njegovog dodira i kroz tijelo mi je prošao čudan osjećaj.
„Jesi li dobro?“ –upitao me, a ja sam klimnula.
Nisam imala hrabrosti popričati s njim.
„Želiš li da ti napravim čaj?“ –nastavio je.
„Nema potrebe. Hvala!“ –promrmljala sam.
„Trebaš li bilo što prije nego odem na posao?“
„Nema potrebe, Matt. Hvala! Slobodno ti odi na posao.“
„U redu, ali nazovi me ako bilo što zatrebaš. Može?“
Klimnula sam, a on mi se nasmiješio. Srce me zaboljelo kad sam ga gledala kako se dobro ponaša prema meni, a ja sam mu tajila nešto što se i njega ticalo. Dignuo se sa kreveta i krenuo prema vratima. Prije nego ih je zatvorio mi je uputio još jedan osmijeh. Zajecala sam i zarila glavu u jastuk samo kako me ne bi čuo i kako se ne bi vratio. Jedva sam nagovorila Ashlee da kaže što i ja. Rekla sam im da je doktor rekao kako sam oslabila jer nisam cijeli dan ništa jela, ali ona je bila prilično ljuta na mene nakon toga. Nije ni željela popričati sa mnom kad smo došle kod kuće. Znala sam da možda griješim što odmah nisam popričala s njim, ali bilo me neopisivo strah. Znala sam da on nije spreman za dijecu, da je on još dijete u duši i nisam mogla tražiti od njega da bude uz mene samo jer smo oboje pogriješili te večeri. Bojala sam se kako bi me mogao natjerati na pobačaj, a to je bilo zadnje što sam željela. Zbog toga sam odlučila šutiti. Možda sam učinila ogromnu pogrešku, a možda nisam. Trenutno mi to nije bila najmanja briga. Trebala sam razmisliti o tome što ću sa faksom i hoću li nastaviti živjeti ovdje. Trbuh nikako ne bi mogla sakriti i Matt će biti bijesan kad sazna da sam mu trudnoću tajila.

Matt Doughtry's POV

Namještavao sam si kravatu u policijskoj svlačionici. Mrzio sam te glupe kravate s kojima sam se dosta mučio samo kako bi ih namjestio. Šef je davio s time da ih pod svaku cijelu moramo nositi, ali ja bi ju nosio samo pred njim. Čim bih stigao u auto, skinuo bi ju i nastavio uživati bez njeg.
Dok sam se gledao u ogledalo, razmišljao sam o Rose. Bila je previše čudno nakon što je izašla iz bolničke sobe. Imao sam osjećaj da mi nešto veliko taji i to mi je užasno išlo na živce. U dva i pol mjeseca, otkad sam se doselio u onaj stan, naučio sam kako se ponašaju kad su živčane(što nije bilo teško za zaključiti), kad tužne, kad zamišljene, kad sretne(a niti to nije bilo teško), i kad mi lažu. Nikada mi Ashlee i Rose nisu lagale, ali znao sam da ova druga laže i da taji nešto veliko. Odlično sam poznavao cure jer sam ih imao dosta, čak i previše, a najviše sam naučio zbog mame i sestre. Sada mi je drago što sam dobio sestru, a ne brata jer inače bih morao proučavati cure, ovako sam jednu jedinu dosadnu tinejdžericu proučavao kod kuće.
Razmišljao sam o tome kako bih možda trebao natjerati Rose da mi kaže istinu, ali htio navaljivati jer nisam niti znao kako bi ona mogla reagirati. Cure su jednostavno bile čudne i mi dečki ih moramo godinama proučiti kako bismo shvatili što one zapravo žele. Ja još ne znam niti polovicu važnih stvari, ali imao sam ih namjeru naučiti.
„Matt!“ –uzviknuo je Larry.
Zbunjeno sam pogledao prema ulazu, a on je odmahivao glavom. Pozvao me rukom i izašao iz svlačionice. Stavio sam kapu na glavu i obukao jaknu, a zatim požurio za njim.

Larry O'Conner's POV

„Užasno si spor, znaš, Matt?!“ –frknuo sam odlazeći prema izlazu iz policijske postaje.
„Žuri nam se negdje?“ –upitao me nasmiješeno.
„Prije pola sata nam je trebao početi posao i trebali smo biti na cesti.“
„Namještavao sam si kravatu!“
„Mogao si me pitati za pomoć!“
„Nisi mi tata!“
Zakolutao sam očima i odmahnuo glavom, te otvorio vrata. Matt se ponekad ponašao kao dijete i bio je ponekad čak i gori od Billie-ja. Ugledao sam Annu preko ceste i duboko uzdahnuo. Nisam znao što ona radi ondje, ali bilo mi je lijepo kad me nije gnjavila kod kuće i na poslu neko vrijeme. Sada se opet vratila i znao sam da bi moglo biti problema.
„Čekaj me u autu. Sad ću ja doći!“ –rekao sam Mattu.
Klimnuo je glavom i uzeo mi ključeve iz ruke. Spustio sam se zajedno s njim niz stepenice, ali je on krenuo prema parkiralištu dok sam ja laganim hodom odlazio prema bivšoj ženi. Pogledao sm da li koji automobil prolazi onim ulicama, a onda sam požurio kako bi prošlo vozilo, u slučaju da se pojavi dok se ja gegam do nje. Zapravo sam pokušavao što sporije hodati jer se nisam želio suočiti s njom. Bio sam previše ljut, živčan na nju nakon što je pokušala razdvojiti Ashlee i mene i nisam ju želio nikada više vidjeti. Da Billie-ja nismo dobili, vjerojatno ne bih što imao raditi u njenoj blizini, ali s obzirom da je on, na sreću, pojavio u mom životu – morao sam ju gledati dva puta na tjedan. I to je bilo previše.
„Hej, Larry!“ –pozdravila me nasmiješeno.
„Hej.“ –stao sam pred njom. „Što radiš ovdje?“
„Došla sam te zamoliti uslugu.“
„Kakvu?“
„Idem na tjedan dana na poslovni put sa još nekim ljudima iz tvrtke. Bi li mogao ti paziti na Billie-ja? Mogla sam pitati mamu, ali htjela bih da bude malo s tobom. Znam da ti nije puno da je tri puta s tobom, a ovih tjedan dana će vam dobro doći!“
„Nema problema!“
„Hvala ti puno. Dovest ću ti ga večeras, oko osam, može?“
„Može!“ –nasmiješio sam se.
„Odlično.“ –rekla mi je veselo. „Idem ja sada! Moram na posao, a i ti također!“
„Da, da.“ –klimnuo sam.
Pozdravila me i udaljila se od mene. Nasmiješeno sam prešao preko ceste. Bio sam presretan što će Billie provesti tjedan dana sa mnom i odmah sam pomislio o tome da bih mogao uzeti nekoliko slobodnih dana kako bi se mogao družiti njime.
Tko zna kad bih mogao dobiti ponovno priliku biti s njim tjedan dana!?“ –slegnuo sam ramenima i primjetio kako je Matt sjeo na vozačevo mjesto.
Nacerio mi se, a ja sam odmahnuo glavom. Potrudit ću se da mi ovaj dan nitko ne pokvari. Otvorio sam vrata i sjeo na suvozačevo mjesto, te se zavezao.
„Što je htjela?“ –upitao je izlazivši iz parkirališta.
„Nećeš vjerovati, ali Bllie će tjedan dana biti kod mene!“ –odgovorio sam zadovoljno.
„Ozbiljno?! Odlično, ali... kako to?“
„Ide na neki poslovni put!“
„Odlično onda.“
„Ne bi vjerovao koliko sam presretan! Zadnji put kad je tjedan dana bio sa mnom je bilo prije više od tri godine.“
„Vjerujem. Drago mi je zbog tebe!“
„Eh, da, zaboravio sam te pitati kako je Rose!“ –promjenio sam temu. „Jesi li ju vidio?“
„Bila je budna prije nego sam otišao na posao i činilo se da je dobro.“ –odgovorio mi je.
„Pa to je odlična vijest!“ –nasmiješio sam se i bolje ga pogledao. „Zašto mislim da tu postoji neki ali?“
„Ne znam.“ –slegnuo je ramenima. „Jako mi je čudna. Imam osjećaj da mi nešto taji!“
„Zašto to misliš?“
„Imam takav osjećaj!“
„Ako želiš, mogu pitati Ashlee da li ti je Rose sve rekla!“
„Bio bih ti jako zahvalan!“
Klimnuo sam glavom. Uostalom, i mene je jako zanimalo što to taji, ako je uopće nešto tajila.

Ashlee McCaleb's POV

Imala sam naslonjenu glavu na Larryevim prsima dok smo oboje gledali televiziju, a Billie je pisao zadaću na stolu u dnevnom boravku.
„Tata...“ –pogledao ga je.
„Molim?“ –upitao ga je Larry.
„Možeš li mi pomoći oko matematike? Ne znam riješiti nešto.“
„Naravno.“
Nasmiješeno sam se maknula s njega, a on mi je utisnuo poljubac na čelu i sjeo je do Billie-ja. Razniježila sam se gledajući ih kako se druže. Znala sam da je Larry presretan što je Billie tjedan dana s njim jer je što više pokušavao biti s njim vikendom, kad ga je imao. Vidjela sam mu po očima koliko je presretan, a i ja sam bila. Nekako sam se osjećala dijelom one obitelji i bilo mi je drago zbog toga. Nije da sam željela pronaći muškarca koji već ima dijete, ali to me nije zanimalo jer sam voljela dijecu, a i Larrya više od sebe.
„Vidiš kako si sve razumio!“ –nasmiješeno ga je potapšao po glavi.
„Hvala.“ –Billie ga je obgrlio rukama oko vrata i utisnuo mu poljubac u obraz.
Larry me nasmiješeno pogledao, te ga je podinuo sa poda.
„Vrijeme je za kupanje, prijatelju!“ –izašao je zajedno s njim iz dnevnog boravka.
Unatoč tome što je Larry bio rastavljen, što nije provodio previše vremena sa sinom, što je radio previše kao policajac... bio je najbolji otac kojeg sam ikada vidjela i upoznala. Trudio se što više vremena provoditi sa Billie-jem i kad ne bi imao previše vremena, ali sin mu je uvijek bio na prvom mjestu.
Neko sam vrijeme gledala televiziju, a onda je Larry ušao natrag u dnevni boravak bez Billie-ja.
„Gdje je Billie?“ –upitala sam ga.
„Spava.“ –sjeo je kraj mene i obgrlio me rukom. „Kad sutra imaš predavanja?“
„U osam.“
„Odlično. Ja počinjem raditi od dva, ali odbacit ću vas oboje za u osam u školu!“
„Na fakultet, pardon!“
„Oh, oprosti, malena! Odbacit ću tebe na fakultet!“ –nacerio mi se i utisnuo poljubac na usne.
Nasmiješila sam mu se i snažno ga zagrlila. Bila sam presretna što sam ga imala.
„Hej, Ashlee, mogu li te pitati nešto važno?“ –upitao me.
„Da.“ –klimnula sam pomalo preplašeno.
Bilo me pomalo stra onoga što me namjeravao pitati.
„Što je zapravo s Rose?“ –upitao me.
„Čemu to pitanje?“ –podignula sam zbunjeno obrvu.
„Matt mi je rekao da ima osjećaj kako mu Rose nešto taji. Je li to istina?“
„A što bi mu, molim te, ona mogla tajiti?“
„Ashlee, pitam te ozbiljno. Dečka stvarno jako zanima! Nekako je čudan kad je pitanje o njoj. Otkad su spavali skupa je čudan! Reci mi, molim te!“
„Ne mogu. Žao mi je!“
„Ashlee!“
„Ne mogu!“ –odmahnula sam glavom. „Vjeruj mi, nisam ni ja sretna što Rose to taji, ali ne mogu ništa reći. Znam da bi mu mogao reći, a ona nikako ne želi da se to sazna!“
„Što bi on trebao znati, a ne zna?“ –uzvratio je.
Odmahnula sam glavom. Htjela sam mu reći, doista sam htjela, ali Rose me molila da nikome ne kažem. Bila sam devedeset i devet posto sigurna da bi mogao reći Mattu da je trudna, a moja glupa najbolja prijateljica je bila toliko glupa da mu nije sama to htjela reći.
„Ashlee, kunem ti se da nikome neću reći!“ –uzdahnuo je nakon što me pola sata pokušavao nagovoriti da mu priznam.
„Ne znam da li da ti kažem ili ne!“ –frknula sam i nagnula se na trosjed.
„Kaži mi, molim te!“
„Ali obećaj mi da nikako, a ma baš nikako nećeš ništa reći Mattu!“
„Dobro, 'ajde, oećajem!“
Zahihotala sam se kad se namrgodio, ali uzobiljila sam se odmah.
„Rose je...“ –uzdahnula sam. „Trudna je!“
„Molim?!“ –uzviknuo je šokirano.
„Rekao joj je doktor da je već mjesec dana trudna!“
„I nije to rekla Mattu?!“
„Ne. Ne znam zbog čega mu ne želi reći i zbog toga mi ide na živce! Molim te, nemoj mu to reći!“
„Ashlee, on mora znati! Radi se i o njegovom djetetu!“
„Znam, ali molim te, nemoj mu reći! Pokušat ću je nagovoriti da mu prizna, ali samo se ti nemoj mješati jer će me Rose zaklati!“
„Dobro, ali i dalje mislim da mu mora reći!“ –ljutito je prekrižio ruke na prsima.
„Znam. Slažem se s tobom, ali glupa je!“ –odmahnula sam glavom. „Sada kad si napokon otkrio istinu... mogli bismo se malo pozabaviti nama, ha?“
„Sviđa mi se taj tvoj superseksi zavodnički pogled!“ –namignuo mi je i utisnuo poljubac na usne.
Rukama je prošao po mojim leđima, odmaknuvši mi kosu, a onda me počeo ljubiti po vratu.
„Tata!“ –začuli smo dječji glas.
Odmaknula sam se na brzinu s njega i namjestila kosu koja je bila razbarušena.
„Što je bilo, Billie?“ –upitao ga je Larry laganim osmijehom.
„Mislim da mi je čudovište ispod kreveta.“ –promrmljao je tiho i posramljeno.
„Ne postoje čudovištia!“
„Vidio sam jednog!“
„Dobro. Idemo provjeriti!“ –dignuo se sa trosjeda i pogledao me, te mi tiho rekao. „Idi u sobu. Samo si moja za nekoliko minuta!“
Nasmiješila sam mu se i odmahnula glavom, a on je sa sinom izašao iz dnevnog boravka.

I wanna wake up where you are
I won't say anything at all
So why don't you slide
Yeah I'm gonna let it slide

~ Slide By: Goo Goo Dolls


Update - 01.03.

Nisam niti ja za pobačaj! To je meni čisto ubojstvo!!!! Zbog toga je Rose slična meni. Ne opravdavam ga niti kad tinejdžerice naprave pobačaj! Mogle su koristiti razne zaštite protiv trudnoće kao što to mnogi drugi čine! Same su si krive zbog toga i beba nema nikakve veze što su one bile napaljene i glupe! XD

P.S. EVA NAM SE VRATIIIIILLLAAAA!!! *skakučem od sreće*

01:44 - Komentiraj ( 16 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee