body <center>26.poglavlje</center> - ...Cimeri - Blog.hr body

utorak, 23.03.2010.

26.poglavlje

*Pjesma me baš podsjeća na moj mood. -__-




Ohana city

Rose Butler' s POV


Probudila sam se u svojoj staroj sobi. Osjetila sam ugodan miris koji me podsjećao na rano djetinjstvo. Mama me često znala dolaziti buditi uz poljubac i čokoladnim keksima, te toplim mlijekom. Osmijeh mi se pojavio na licu kad sam se prisjetila toga. Nedostajala mi je mama i uvijek sam ju se voljela prisjećati unatoč tome što bi mi kasnije bilo loše. Samo sjećanje na nje mi je starao tužan osjećaj u htjeli jer mi je užasno nedostajala, pogotovo u ovakvim trenutcima. Trebala mi je da bi me utješila, nagovorila da se podignem na noge, nasmiješim se Svijetu i kažem mu „Ugodan ti dan“, unatoč tome što me povrijedio, ali nisam mogla.
Duboko sam uzdahnula i suze su mi pomutile vid. Trepnula sam i kliznule su niz moje lice. Čekala sam Matta dan prije da dođe, da mu objasnim neke stvari, ali nije dolazio. Znala sam da mu nije stalo do mene, da mu nikada i nije bilo stalo jer me smatrao samo prijateljicom, a to nisam mogla shvatiti. Znala sam to, ali ipak sam se nadala da postoji tračak nade da mu se sviđam kao cura, a ne prijateljica.
Smogla sam snage da se dignem iz kreveta jer mi je dosadilo ležati. Satima sam ležala i gledala kroz prozor. Na svu sreću je bilo lijepo vrijeme, pa samo se Hanna i ja namjeravale prošetati gradom jer dugo nisam. Nedostajale su mi ulice kojima sam nekada svakodnevno prolazila i trebala sam kupiti novu odjeću. Što su dani brže prolazili, to se brže moj trbuh povećavao. Morala sam priznati da je bio lijep osjećaj znati da biće raste u tebi iz trenutka u trenutak. Stala sam pred ogledalo i podignula pidžamu. Trbuščić je bilo malen, ali vidljiv. Nasmiješeno sam ga podragala, te spustila pidžamu. Otvorila sam ormar kako bih odmah izabrala što obući za jutarnju šetnjicu, ali kako sam se sjetila da su mi sve stvari još u putnim torbama i po kutijama, izvukla sam torbu koja je bila ispod kreveta te sam ju otvorila.

***


Spustila sam se niz stepenice. Unatoč tome što je vani bilo sunčano vrijeme, nije bilo toplo, pa sam obukla debelu dolčevitu, crne hlače i čizme. Kosu sam svezala u punđu i našminkala se. Otvorila sam vrata kuhinje u kojoj su se nalazili Hanna i moj otac. Oboje su mi se nasmiješili ugledavši me, pa sam im uzvratila osmijeh. Sjela sam preko puta tate, kraj Hanne.
„Kava, dušo?“ –pogledao me tata.
„Ne, hvala.“ –odmahnula sam glavom. „Klonim se kofeina!“
Ginekologica koju sam imala u kojem sam živjela mi je rekla da bih se trebala kloniti kofeina i razne hrane koju sam prije imala za dobrobit moja djeteta, pa sam ju naravno poslušala.
„Rose...“ –tata me ozbiljnije pogledao. „Hoćeš li mi reći pravi razlog zbog kojeg si došla?“
„Pa rekla sam ti...“ –započela sam, ali me prekinuo.
„Rekla si mi da nam želim pomoći, ali ja sam ti rekao da doista nema potrebe! Želim pravi razlog, Rose, i nemoj mi lagati!“
Pogledala sam preplašeno u Hannu koja me ozbiljnije gledala. Klimnula je glavom, a ja sam uzdahnula. Nisam znala trebam li mu već sada reći istinu jer sam znala da bi mogao poludjeti i toga me bilo strah. Pogledala sam u oca, pa u sestru i tako cijelo vrijeme dok sam pokušavala skupiti hrabrost i reći mu, ali bojala sam se užasno njegove reakcije.
„Rosie...?“ –uzvratio je.
„Trudna sam!“ –izgovorila sam na brzinu.
„Molim?!“ –šokirano me pogledao.
„Vratila sam se doma jer sam trudna!“
„Tko je otac?!“
„Matt...“
„Niste li vas dvoje samo prijatelji?!“
Spustila sam pogled. Nisam mogla odgovoriti. Bili smo samo prijatelji, ali on nije smio znati da smo samo jednom spavali skupa i da je tada došlo do problema.
Dignuo se naglo sa stolice i ljutito izašao iz kuhinje, te zalupio vratima. Dobro sam znala da će tako reagirati jer nije vjerovao u to da su se stvari promijenile u dvadeset i prvom stoljeću i da muškarac i žena imaju spolne odnose prije braka. Uzdahnuvši sam pogledala u Hannu koja mi je snažno stisnula ruku.
„Bila si hrabra, Rosie!“ –rekla mi je.
„Tata me mrzi!“ –prislonila sam glavu na ruku i uzdahnula.
„Ne mrzi te.“
„Mrzi! I jako je razočaran u mene! Nisi primijetila kako me gledao?!“
„Bio je šokiran!“
„Šokirao se, znam, ali i dalje mislim da će me izbaciti iz kuće! Iznevjerila sam ga!“
„Ne pričaj gluposti, ludice! To se i meni moglo dogoditi!“
„Moglo je, ali nije; nije jer si bila pametna i koristila zaštitu!“
„Znaš li ti da može doći do trudnoće i sa zaštitom?! Niti kondomi nisu sto posto sigurni!“
Nagnula sam se na njeno rame i duboko uzdahnula, a ona me potapšala po ramenu.
„Idemo se lijepo ti i ja prošetati po gradu! Znam da će ti to odvratiti misli!“ –pogledala me nasmiješeno.
Klimnula sam glavom i dignula se zajedno s njom sa stolice. Doista sam se nadala da će me duga šetnja i odlazak po trgovinama razvedriti na neko vrijeme.

Nekoliko dana kasnije...

Mitchy City

Ashlee O'Conner's POV


Sjedila sam u dnevni boravak i učila za ispite koji su trebali početi tek u prvom mjesecu, ali voljela sam učiti puno prije ispita kako bi mi bilo lakše. Na svu sreću, nismo imali predavanja zbog ispita.
Larrya, Billie i ja namjeravali smo za dva tjedna otići kod mame koja je jedva čekala da dođem. Tatu na svu nesreću neću moći vidjeti. Preselio se kad sam ja krenula na faks iz mog rodnog gradića sa svojom novom djevojkom. Nikada mi to nije smetalo. Mama i on se jednostavno nisu slagali i bilo je dobro što su se rastali kako nitko od nas ne bi patio. Mama i tata su postali čak bolji prijatelji nego u braku i to mi je godilo. Slagali su se puno više, dopuštali mi puno više i nikada se nisam žalila. Tatina nova djevojka Amanda bila je dobra i simpatična unatoč tome što je bila petnaest godina mlađa od njega. Ljudi su mislili da je s njim samo zbog novca jer je bio bogatiji vlasnik poduzeća. Iskreno, i ja sam to mislila prije nego sam ju upoznala, ali vidjela sam u njenim očima sjaj i ljubav. Oduvijek ga je gledala očima pune ljubavi.
Vrata su se iznenada otvorila, pa mi je udarac odvratio razmišljanje o svojim roditeljima. Ugledala sam Matta kako umorno zatvara vrata. U zadnje vrijeme su policajci imali previše posla, pa su svi ostajali prekovremeno. Ponekad se ne bih nalazila s Larryem navečer jer bi samo legao na trosjed ili krevet i zaspao.
„Hej, Matt!“ –nasmiješila sam mu se.
„Hej, učiš?“ –skinuo je jaknu i stavio ju na vješalicu.
„Da, ali mislim da ću prestati. Već tri sata učim isti predmet!“
„Ti si poludjela! Glava će ti puknuti od toliko informacija!“
„Što se mora, mora se!“
„Da. Trebala bi se odmoriti! Usput, rekao mi je Larry da se spremiš jer za sat vremena idete s Billie-jem na pizzu!“
„Zvuči super! Ideš s nama?“
„Ne.“ –odmahnuo je glavom. „Pitao me već! Mislio sam se odmarati!“
„Matt...“ –uzdahnula sam i preklopila knjigu, te se dignula sa trosjeda. „Odmaraš se otkad je Rose otišla!“
Pogledao me i sklonio pogled, te otvorio vrata sobe.
„Usput...“ –rekla sam. „Mogao bi ju nazvati jednom! Mislim da bi joj bilo drago!“
Zatvorio je vrata, a ja sam uzdahnula, Matt se potpuno promijenio otkad je Rose otišla prije tjedan dana.

Matt Doughtry's POV

Bacio sam se na krevet i duboko uzdahnuo. Bio sam toliko umoran i jedva sam čekao sljedeći tjedan. Šef je i meni dopustio da svratim do obitelji koje nisam vidio već pet mjeseci. Nedostajali su mi i jedva sam čekao da ih vidim. Odlučio sam provesti dragocjeno slobodno vrijeme s njima jer u ovome gradu me više ništa nije zadržavalo.
Nasmijao sam se na glas i udario rukom lagano od čelo.
Koja si ti budala, Matt!“ –rekao sam si. „Zar ti Rose toliko nedostaje?
Da. Nedostajala mi je za poludjeti, a ja ništa nisam poduzimao da ju vratim. Samo je jednom bila moja i kajem se što sam joj rekao da ona predivna noć nije ništa značila. Možda bi sada bila moja, potpuno moja, a možda bi me nastavila gledati kao prijatelja, ali tada bi meni bilo neugodno. Nisam nikada volio priznati curi da mi je stalo do nje nakon prekida s Hillary, a nikada mi i nije bilo stalo sve dok nisam upoznao Rose Butler, koja mi se konstantno dvadeset i četiri sata na dan vrtjela po glavi.
Dignuo sam se naglo sa kreveta i potražio mobitel, ali sjetio sam se kako sam ga ostavio u jakni. Izašao sam iz sobe i prošao kraj Ashlee koja si je radila kavu.
„Hoćeš malo?“ –upitala me.
Odmahnuo sam glavom i izvukao mobitel iz džepa. Krajičkom oka me pogledala osmijehom na licu. Znala je što namjeravam učiniti. Vjerojatno mi je namjerno napomenula da bih ju mogao nazvati. Ušao sam na brzinu u sobu i zatvorio vrata, te legao na krevet. Gledao sam u mobitel i duboko uzdahnuo, te odmahnuvši glavom ga stavio na noćni ormarić.

Ohana city

Rose Butler's POV


Sjedila sam u dnevni boravak zajedno s Hannom. Gledale smo Kako sam upoznao vašu majku, humorističnu seriju koju sam obožavala. Smijala sam se zajedno sa sestrom. Voljela sam provoditi vrijeme s njom jer nije imala predavanje na fakultetu zbog mjesec dana slobodnog vremena za učenje.
Čula sam kako su se ulazna vrata otvorila, te korake u hodniku. Pogledala sam prema ulazu u dnevni boravak i ugledala tatu.
„Bok!“ –rekao je i nastavio hodati prema stepeništu.
Duboko sam uzdahnula i pogledala u Hannu koja je i dalje nasmijano gledala televiziju. Pogledala sam u prozor. Mrak je odavno pao, a grane stabla udarale su od prozor zbog jakog vjetra. Poželjela sam se malo prošetati po onakvom vremenu kako bih se smirila. Tata već tjedan dana nije razgovarao sa mnom. Bio je ljut na mene i izgledao je jako povrijeđeno. Trebala sam i sama znati da neće dobro reagirati kad mu kažem za trudnoću, a pogotovo da nisam ni u vezi s djetetovim ocem.
Dignula sam se sa fotelje i približila prozoru, te rukom prošla preko ramena. Osjetila sam hladnoću, te pogledala u peć primijetivši da bi se vatra uskoro mogla ugasiti. Nekoliko je drveta u kanti stajalo sa strane, pa sam otvorila peć i stavila jedno debelo drvo unutra. U samo nekoliko sekundi se dnevnim boravkom raširila topla i ugodna atmosfera koja mi je dobro prijala. Nasmiješila sam se i pogledala kroz prozor. Primijetila sam da se nevrijeme sprema zbog crnih oblaka koji su prekrivali puni mjesec i zvijezde na nebu. Godila mi je ona atmosfera i poželjela sam da kiša pada cijelu noć.
Čula sam poznatu melodiju mobitela, pa sam se zbunjeno okrenula i ugledala ga na stolu, kako vibrira. Šokirala sam se kad sam ugledala Mattovo ime na ekranu. Srce mi je ubrzano zakucalo i nisam znala što učiniti u onom trenutku, ali duboko sam uzdahnula i nesigurno se javila.
„Matt...?“ –kad je Hanna čula njegovo ime odmah se okrenula prema meni.
Upitnim me izrazom lica pogledala, a ja sam slegnula ramenima i odlučila izaći iz dnevnog boravka u slučaju da sam s njim trebala popričati na samo.
Hej, Rosie...“ –javio mi se napokon.
Trnci su me prošli po tijelu kad sam začula njegov nježni, ali istovremeno muški grubi glas. Sjela sam na drvenim stepenicama i tiho uzdahnula kako me ne bi čuo. Srce mi je počelo kucati sve jače i jače.
Kontroliraj se, Rose!“ –rekla sam si. „Hej, Matt...“
Među nama je opet zavladala tišina, ona prokleta neugodna tišina gdje nisam znala što bih trebala reći. Htjela sam pustiti njega da počne pričati, ali nisam bila sigurna da li je on razmišljao poput mene.
Oprosti što te prije nisam zvao. Nisam imao vremena!“ –započeo je.
„Nema veze.“ –uzvratila sam. „Kako si, Matt? Pretpostavljam da... imaš puno posla.“
Previše!
„Ali to je ono što voliš raditi, pa i nije toliko teško, jelda?“
Da.
Ponovno je zavladala tišina. Nisam znala što bih mu mogla reći. Otkad sam se vratila kući sam razmišljala o tome što bih mu rekla da me odluči poslušati, ali sada mi riječi nisu izlazile iz ustiju.
Došao sam onaj dan, ali prekasno.“ –čula sam uzdah. „Žao mi je što nisam stigao na vrijeme!
„U redu je.“ –uzdahnula sam i ja iako sam mislila potpuno suprotno. „Znam da nisi mogao doći zbog posla!“
Zapravo... Ne znam zbog čega nisam stigao! Vjerojatno zbog toga što sam bio previše ljut na tebe da bih te vidio.
Šutila sam i gledala ispred sebe nadajući se da će nastaviti pričati jer nisam htjela da me otkrile. Imala sam suze u očima i znala sam da sam mogla zajecati ako progovorim.
Nemaš mi ništa za reći?“ –upitao me.
„Žao mi je što... što... što ti nisam ranije rekla da odlazim!“ –govorila sam oprezno jer mi je glas drhtao. „Doista se nisam htjela posvađati s tobom!“
Znam.“ –nastavio je. „Želiš li mi još nešto reći?
Zbunjeno sam gledala ispred sebe pitajući se zbog čega je to rekao tako oprezno.
Što ako su mu rekli?!“ –pomislila sam odmah.
Hej, Rose, moram ići!“ –prekinuo me iz razmišljanja. „Ashlee je razbila nešto u kuhinji, pa joj moram pomoći čistiti!
„Dobro!“ –rekla sam.
Čujemo se!
„Nedostaješ mi!“ –rekla sam već poklopljenoj slušalici. „To sam ti trebala reći!


Alone in this house again tonight
I got the TV on, the sound turned down and a bottle of wine
There's pictures of you and I on the walls around me
The way that it was and could have been surrounds me
I'll never get over you walkin' away

I've never been the kind to ever let my feelings show
And I thought that bein' strong meant never losin' your self-control
But I'm just drunk enough to let go of my pain
To hell with my pride, let it fall like rain
From my eyes
Tonight I wanna cry

Would it help if I turned a sad song on
"All By Myself" would sure hit me hard now that you're gone
Or maybe unfold some old yellow lost love letters
It's gonna hurt bad before it gets better
But I'll never get over you by hidin' this way

~Tonight I Wanna Cry
By: Keith Urban

00:00 - Komentiraj ( 7 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee