body <center>30.poglavlje</center> - ...Cimeri - Blog.hr body

subota, 03.04.2010.

30.poglavlje



Jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dođe neko



Dva mjeseca kasnije...

Ohana City

Rose Butler's POV


Stajala sam pred ogledalom u sobi i promatrala se. Bila sam ogromna. Trbuh mi je već bio dosta velik jer sam ušla u osmi mjesec trudnoće. Nisam ni shvaćala kako je vrijeme brzo prolazilo. Prislonila sam ruku na trbuh i nasmiješila se. Svako toliko bih osjetila udarce što me nedavno bilo preplašilo jer sam mislila da sam podosta ranije dobila trudove, ali smirila sam se kad mi je doktorica objavila da su to samo dječji udarci i da beba javlja da je dobro. Nedavno me bila pitala želim li znati spol djeteta, ali rekla sam da bih željela da to bude iznenađenje. Alex bi nazvala muškarca, a curica bi bila Erica, po mojoj majci. Tata je bio oduševljen imenima, pogotovo kad je čuo da bih djevojčicu nazvala kao mamu.
Svibanj je već došao i bilo je podosta toplo. Već sam odavno nosila majice kratkih rukava, ali većinom bih bila u uskim haljinama. Nisam se previše udebljala u trudnoći i to mi je pasalo. Uvijek sam se bojala da bih mogla dobiti previše kila ili da bih se mogla proširiti, a to nisam htjela. Imala sam samo veliki trbuh, a s leđa sam izgledala potpuno normalno, kao da nisam ni nosila dijete.
Izašla sam iz sobe i spustila se niz stepenice jer nisam imala više što raditi u sobi. Spremila sam ju, pa sam htjela uživati u dnevnom boravku. Bilo mi je pomalo dosadno jer su sestra i tata bili izvan kuće, pa sam se morala snalaziti sama. Cijela je kuća već bila očišćena i više nisam imala ideje o tome kako bi mi vrijeme moglo brže proći. Podignula sam noge na stol i upalila televiziju. Na svu sreću sam pronašla film koji bi me mogao zanimati i koji je tek počinjao.

I rasplete sve sto veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat'
koliko sam te voljela


Nekoliko dana kasnije...

Mitchy City

Matt Doughtry's POV


Zazvonila je budilica. Pospano sam otvorio oči i ugasio alarm na mobitel, te ljutito frknuo. Bio sam premoren od sinoćnje posla i nisam se uspio ni dovoljno naspavati. Htio sam nazvati šefa i javiti mu da neću doći, ali nisam imao niti jedan dobar razlog za ostanak kod kuće jer su svi policajci bili umorni i znao sam da bi došao po mene u slučaju da se ne pojavim na posao.
Pospano sam se dignuo iz kreveta. Iako je već bilo jedanaest sati i trebao sam biti dovoljno budan, jedva sam uspjevao držati oči otvorene. Izašao sam iz sobe i laganim se hodom uputio u kupatilo kako bih se istuširao hladnim tušem. Na svu sreću, vani je bilo dovoljno toplo, pa se valjda neću razboljeti. Ušao sam u tuš kabinu i pustio poluhladnu vodu da curi. Zadrhtao sam od hladnoće kad sam osjetio hladni mlaz po sebi, ali to je bio jedini način da se najbrže razbudim, a čim sam izašao iz kabine obgrnuo sam se ručnikom kako se ne bih sledio. Stao sam pred ogledalom i i stavio pjenu na licu kako bih se obrijao. U zadnje vrijeme nisam imao volje za brijanje, pa mi je podosta narasla, a nisam volio imati bradu, pa čak niti oni dnevnu.
Kad sam izašao iz kupatila osjetio sam veliku tišinu. Ashlee se nedavno preselila Larryu, a ja sam ostao potpuno sam u stanu. Nekada mi to nije smetalo, ali sada jest jer nisam znao što bih mogao sam raditi. Nedostajalo mi je tuđe hodanje po kući, pričanje... Nedostajali su mi bilo kakvi zvukovi. Duboko sam uzdahnuo i otišao upaliti glazbeni program na televiziji kako se ne bih osjećao samo. Odlučio sam si napraviti kavu, a nikada nisam jeo prije posla. Imao sam običaj otići jesti za vrijeme posla, kad bismo Larry i ja ogladnjeli.
What day is it, and in what month, this clock never seemed so alive, I can't keep up, and I can't back down, I've been losing so much time!“ –čuo sam pjesmu na televiziji.
Okrenuo sam se i vidio da Lifehouse pjeva tu pjesmu.
To je jedna od Rosiene najdražih grupa!“ –prisjetio sam se.
U zadnje vrijeme me sve podsjećalo na Rose. Kako sam dosta često provodio slobodno vrijeme sam kod kuće imao sam previše vremena za razmišljati o njoj i o tome što bi se dogodilo da sam onog dana stigao na vrijeme. Koliko sam lud bio rekao bih joj da mi je stalo i da ne želim da ode, da ostane sa mnom, a otkad je otišla me sve potpuno podsjećalo na nju. Kad god bih pogledao horor i sjedio na trosjed na kojem smo zajedno ležali; kad god bih napravio palačinke ili vidio nekoga da ih jede; kad god bih otišao u kino sa društvom pogledati neki film i kad bih ugledao kokice. Potpuno sve me podsjećalo na nju. Toliko jako mi je nedostajala da ju niti u ovih pet mjeseci udaljenosti od nje nisam mogao izbiti iz glave.

Jednom kad mi sretnemo se
u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada

I ako se ti osmjehneš mi
kao nekada
možda ti priznam
koliko sam te voljela


Ashlee McCaleb's POV

S obzirom da sam još diplomski morala napisati, nisam mogla pronaći stalni posao, ali šefica vrtića u kojem sam odrađivala praksu mi je rekla da mogu raditi kod nje sve dok ne završim fakultet, a kad najstarija odgajateljica bude otišla u mirovinu možda budem ostala ondje za stalno. Pohvalila me da dobro radim svoj posao i da se vidi koliko volim djecu.
Šetala sam se gradom jer sam parkirala auto puno dalje od vrtića, pa sam trebala pješačiti. Živciralo me oduvijek što je u većim gradovima bilo puno parkirališta, ali skoro svi su uvijek bili popunjeni. Prolazila sam kraj restorančića i sjetila se kako nisam dugo jela, a Larryu sam tek navečer morala raditi večeru, nakon što bi došao sa posla. Otvorila sam vrata restorana i zakoračila u njemu. Nekoliko je ljudi sjedilo unutra, a ja sam odlučila prvo otići do WC-a. Zamolila sam konobaricu da mi pokaže gdje je, pa sam ušla u njemu. Dok sam prala ruke čula sam dernjavu, pa sam provirila u restoran. Ugledala sam naoružanog muškarca koji je prijetio ljudima. Zatvorila sam polako i tiho vrata, te ušla u jednu od kabina i zaključala se. Srce mi je ubrzano kucalo i bila sam toliko preplašena da nisam znala što bih učinila.

Možda ću tad reći ti sve ali danas još ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmiješe se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije


Larry O'Conner's POV


S Mattom već duže vremena nešto nije bilo u redu. Rijetko je želio izlaziti vani i jedva bih ga ponekad uspio nagovoriti, ali niti tada ne bi dugo ostajao s dečkima s posla i sa mnom vani. Išao mi je užasno na živce jer je većinom šutio gdje god bismo bili. Rosein odlazak ga je totalno promijenio, a nije me želio slušati kad sam mu govorio da bi ju trebao posjetiti je bi se tada stvari promijenile.
Krajičkom oka sam pogledao u Matta koji je gledao kroz prozor. Onako je već buljio najmanje pola sata. Uzdahnuvši sam pogledao ispred sebe. živciralo me što opet nešto nije valjalo. Ashlee je živjela kod mene, Anna je bila dobro i prijavila svog bivšeg dečka policiji, a ja sam imao tu čast uhititi ga. Sve je bilo savršeno, ali mrzio sam kad s mojim prijateljima nešto nije bilo u redu.
U trenutku kad sam htio reći Mattu da se urazumi, zazvonio je mobitel. Izvukao sam ga iz džepa i javio se.
Larry...“ –čuo sam tihi Ashleen glas.
„Ash...“ –zbunjeno sam uzvratio. „Zašto šapćeš?“
U WC-u sam, u jednom restoranu. Netko ga pljačka!
„Čekaj... ŠTO?! Jesi li ti dobro?!“
Da.
„Jesu li još tamo?!“
Da. Čujem glasove!
„Znaš li koliko ih je unutra?!“
Vidjela sam samo jednog.
„U kojem si restoranu?!“
„Ehm... Ne mogu se sjetiti!
„Fokusiraj se!“
Larry... Mislim da je netko ušao!
„Samo ostani mirna!“
Čuo sam tišinu.
„Što se dogodilo?!“ –upitao me Matt.
„Ashlee!“ –proderao sam se.
„Što se događa?!“ –nastavio je moj partner.
„Ashlee!!!“
Ashlee nema!“ –začuo sam muški glas s druge strane slušalice.
Prije nego sam uspio išta reći spustio je slušalicu. Pokušao sam ponovno dobiti njezin mobitel, ali bio je isključen.
„K vragu!“ –udario sam rukom od volan.
„Što je bilo?!“ –viknuo je Matt.
Svim jedinicama, pljačka u Seven restoranu!“ –oglasilo se radio.
„Larry!!!“ –proderao se Matt.
„Ashlee je u onom restoranu!“ –objasnio sam mu.
„Sranje...“ –uzvratio je. „Bit će dobro!“
Doista sam se nadao da je imao pravo. Zvučila je prestrašeno i bio sam jako zabrinut za nju. Nisam ju želio izgubiti.

Jednom kad ti pogledaš
u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje


Matt Doughtry's POV

Larry je poput manijaka jurio ulicama, a ja nisam znao što bih mu rekao kako bih ga smirio. Znao sam da bih i ja bio živčan, zabrinut za osobu do koje mi je stalo i da se ona nalazila u opasnosti. Velikom smo brzinom stigli ispred restorana, a ondje smo vidjeli nekoliko policijskih automobila i kombija također. Izašao sam iz auta, te primijetio da su se ljudi skupljali kako bi promatrali što se ondje događalo. Vidio sam kako Larry trči prema ulazu, ali ga policajci zaustavljaju.
„Cura mi je unutra!“ –derao se i pokušavao probiti kroz njih.
„Larry!“ –viknuo sam i potrčao k njemu kako bih ga odmaknuo odande.
„Pustite me!“ –vikao je i gurao nas od sebe.
„Smiri se!“ –povukao sam ga za majicu i gurnuo ga od auto.
„Matt, unutra je Ashlee!“
„Znam da je unutra! Smiri se!“
„Što bi napravio da se Rose nalazi ondje, ha?!“
Zašutio sam. Dobro sam znao da bih poludio poput njega, a to je bilo najgore.
„Ubit ću djevojku ako me ne pustite da prođem!“ –začuo sam iznenada.
Okrenuo sam se i ugledao krupnog muškarca na ulazu restorana. Držao je Ashlee za vrat i uperio joj pištolj u sljepoočnicu.
„Ashlee!“ –viknuo je Larry.
Uspio sam ga odgurnuti iza sebe samo kako ne bi potrčao prema njima jer bi tada učinio pogrešku. Primijetio sam kako su policajci oko nas držali uperene pištolje u dečka koji je držao Ashlee. Vidio sam po njoj koliko je prestrašena. Progurao sam Larrya iza automobila i izvukao pištolj iz futrole, te ga uperio prema njemu, a Larry je slijedio moj primjer. Krajičkom oka sam gledao u njega i primijetio kako mu ruke drhte dok drži pištolj.
„Fokusiraj se, Larry!“ –rekao sam mu tiho.
„Začepi!“ –uzvratio je.
Pogledao sam ponovno u muškarca koji je uzeo Ashlee za taoca. Nisam mogao ni zamisliti kako se Larry u onom trenutku osjećao.
„Spusti pištolj i nitko neće nastradati!“ –uzviknuo je načelnik Erick.
„Spustite vi pištolje i mala neće nastradati!“ –rekao mu je muškarac.
„Slušaj ti, raznijet ću ti glavu ako je ovog trena ne pustiš!“ –Larry se dignuo na noge i uperio pištolj prema njemu.
„Larry, što to radiš?!“ –viknuo je načelnik. „Makni se odande!“
„Larry, ne glupiraj se!“ –vukao sam ga prema podu, ali nije mi dopuštao, pa sam se i ja morao dignuti.
„Doughtry, O'Conner, dole!“ –derao se načelnik.
„Ubit ću te vlastitim rukama ako joj naudiš!!!“ –ponavljao je Larry.
„Larry, bilo je dosta!“ –govorio sam mu, ali kao da se totalno isključio.
Nije mi dopuštao da mu bilo što kažem jer me nije ni slušao, pa sam uzalud trošio riječi. Krajičkom oka sam primijetio da je muškarac gurnuo Ashlee prema podu i uperio pištolj prema nama. Zapucao je, ali zapucali smo i mi. Klonuo je na pod i kriv se slijevala iz njegovih ustiju iz rane koje je zadobio od metaka. Ugledao sam kako Larry trči prema Ashlee, a tada mi se počelo magliti pred očima. Spustio sam pogled i primijetio da sam pogođen. Navrtilo mi se u glavi i osjetio sam udarac, a pred sobom ugledao crninu.

Tad ćemo mi pričati
dugo ko' nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela


Ohana City

Rose Butler's POV


Spustila sam se niz stepenice. Spavala sam popodne u sobi, pa sam se htjela malo družiti sa Hannom i tatom s kojima sam se sve rjeđe počinjala vidjeti. Imali su posao, pa su više bili izvan kuće nego u njoj. Čula sam zvukove i glasove u dnevnom boravku, pa sam krenula prema njemu. Sestra i tata sjedili su na trosjedu i gledali televiziju.
„Hej, društvo!“ –pozdravila sam ih nasmiješeno.
„O, dobro popodne, dušo!“ –nasmiješeno me pogledao tata. „Jesi li se naspavala?“
Klimnula sam glavom. u zadnje vrijeme sam sve više i više počinjala spavati popodne, a to nikada prije nisam radila, niti sam mogla. Osjetila sam vibraciju mobitela, koji je stajao u džepu te se sjetila da nisam uključila zvuk. Izvukla sam mobitel i ugledala nepoznat broj.
„Halo?“ –javila sam se.
Rose, Ashlee je!“ –začula sam njezin glas.
„O, bok, Ashlee! Kako si mi?“
Iznenada je zajecala, a ja sam šokirano gledala ispred sebe. Znala sam da se nešto loše dogodilo.
„Ashlee, što je bilo?!“ –upitala sam ju nervozno.
Matt je u bolnici!“ –odgovorila mi je kroz plač.
U onom mi je trenutku mobitel ispao iz ruke, te pao na pod.

Možda ću tad reći ti sve ali danas još ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmiješe se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije

~Tuga dolazi kasnije
By:Tina Vukov


*Sretan vam Uskrs i ugodni praznici! :D

00:00 - Komentiraj ( 15 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee