body 11.poglavlje - ...Cimeri - Blog.hr body

ponedjeljak, 01.02.2010.

11.poglavlje

*Za Ripley i ostale s perverznim umom.^^




Nekoliko dana nakon...

Ashlee McCaleb's POV


Sjedila sam na klupici u parkiću promatrajući Larrya kako lagano gura Billie-ja na ljuljačku. Smiješkao mu se. Larry je bio stvarno jako dobar otac i mislim da su svi to mogla vidjeti. Nasmiješila sam se. Vidjelo se koliko uživa u provođenju vremena sa sinom i sigurno mu je bilo teško s obzirom da ga je mogao vidjeti petkom poslijepodne, subotom i nedjeljom.
Ako se ja jednom budem rastajala, nadam se da neću, sigurna sam sto posto da nema šanse da će moja djeca morati trpiti ovo što on trpi. Jest da mu je lijepo s njima, ali vidjelo se po njemu koliko je presretan bio s Larry-jem. Vjerojatno je željeo provoditi vrijeme i s njim kao s majkom, ali naravno, to nije bilo nemoguće.
Nekoliko minuta nakon mi se Larry približio i sjedo do mene, te je pogledao u sina pokušavajući se uvjeriti da je na sigurnom.
„Ne brini se.“ –rekla sam mu. „Sumnjam da će mu se nešto desiti!“
„Znam.“ –klimnuo je i pogledao u mene. „Ali kad si roditelj se nikada ne prestaješ brinuti!“
„Pretpostavljam kako ti je. Kad odrađujem praksu u vrtiču se uvijek živciram jer ih želim sve držati na oku, ali... djeca su i djeca se jednostavno znaju ozlijediti!“
„To jako dobro znam, ali Anna bi me zaklala da vidi malenu ogrebotinu na njemu! Previše je zaštitnićki rastrojena!“
„Majka je. Što drugo očekuješ?“
„Pričaš kao moja mama!“
„Hvala!“ –pogledala sam ga praveći se uvrijeđeno.
„Šalio sam se!“ –lagano me odgurnuo ramenom.
„Znam!“ –nasmiješila sam se. „Nego, Larry...“
„Molim?“ –uzvratio je.
„Što će biti s Rogerom?“
„Za tjedan ili dva će Rose morati svijedočiti na sudu!“
Klimnula sam glavom i uozbiljila se, te pogledala ispred sebe. promatrala sam dijecu kako trči po parku dok se njihovi roditelji brinu o tome hoće li negdje pasti ili ne.
„Ash, nisi ti kriva!“ –začula sam njegov glas.
„Ja sam ih upoznala i osjećam se krivo!“ –uzdahnula sam pogledavši u pod.
„Hajde, daj, prestani se kriviti.“ –prislonio je svoju ruku na moju i lagano ju stisnuo.
Srce mi je ubrzano zakucalo, pa sam podignula pogled prema njemu. Promatrao me svojim predivnim očima pokušavajući me uvjeriti u suprotno pogledom. Drugu je ruku prislonio na moj obraz i podragao me njome. Primjetila sam da su njegove usne sve bliže mojima.
„Tata!“ –uzviknuo je Billie.
Odmaknula sam se od njega i rumenim obrazima pogledala na drugu stranu.
„Što je, Billie?“ –upitao ga je.
„Dođi me zaljuljati.“
„Evo me!“
Pogledala sam Larrya i sramežljivo mu se nasmiješila, a on je samo odmahnuo glavom i krenuo k Billie-ju.

Matt Doughtry's POV

Zazvonila je budilica koja me probudila iz dubokog sna. Deset je sati odavno prošlo, pa sam pretpostavio da je već nekoliko puta zazvonila i nisam ju čuo. Dignuo sam se odmah sa kreveta i obukao drugu majicu, te ovu bacio na pod, gdje je bila velika hrpa prljave odjeće. Podignuo sam tu hrpu sa poda i izašao iz sobe, te požurio u kupatilo. Odmah sam ih bacio u košaru u kojoj smo inače držali prljavo rublje, a onda isprao lice kako bih se razbudio. Zalupio sam vratima i krenuo u dnevni boravak, ali zastao sam ugledavši Rose kako leži na trosjedu i gleda televiziju.
Tiho sam uzdahnuo pazeći da me ona ne čuje. Bila je drugačija otkad ju je onaj prokleti Roger htio silovati. Više nisam vidio sjaj u njenim očima, onaj prekrasan osmijeh... Bilo mi je užasno gledati ju onakvu i osjećao sam se loše. Nisam znao zbog čega mi je ta djevojka toliko zaokupila misli.
„Rosie, što to radiš na svom rođendanu?!“ –prišao sam joj.
„Ležim!“ –pogledala me kao da mi pogledom želi reći “zar nije očito?“.
„Ideš sa mnom!“ –stao sam pred njom.
„Kamo?“
„Prošetati se trgovačkim centrom. Možda pronađeš koju dobru odjeću za večerašnju zabavu!“
„Kakvu zabavu?!“
„Zar se niste Ashlee i ti još prije dva tjedna dogovorile da ćete otići ludovati po diskotekama?!“
„Ne namjeravam izaći iz ove kuće još tri mjeseca!“
„Rose, ideš mi na živce!“ –povisio sam ton. „Digni tu svoju zaobljenu guzicu sa trosjeda, idi se spremiti i idemo!“
„Zaobljenu guzicu?!“ –istog se trena dignula i ljutito me pogledala. „Matt Doughtry, gledaš li mi ti to u guzicu?!“
„Da!“ –klimnuo sam i lagano se nasmiješio.
„Hoćeš li osjetiti moju šaku na sebi, dragi moj Mattyću?!“
„Ne bih. Hvala!“
„Da se onda nikada više nisi usudio gledati mi u guzicu, razmišljati o njoj, a pogotovo ne dirati ju! Jasno?!“
„Jasno, draga moja Rosie!“
„Odlično!“ –nacerila se. „A sada se idem spremiti. Vidimo se za nekoliko minuta!“
Nasmiješio sam joj se, te sjeo na trosjed odmahnuvši glavom.
Znao sam da ju mogu jedino na takav način izvući iz kuće!“ –uzvratio sam zadovoljno.

***

Matty, Matty, Matty...“ –odmahivao sam glavom hodajući trgovačkim centrom. „Hoćeš li ikada naučiti da ne smiješ predložiti djevojci da odeš s njom u trgovačkom centru unatoč tome što ju jako želiš razveseliti?!
Pogledao sam u Rose koja je veselo hodala kraj mene. Osmijehom je gledala po izlozima trgovina. Lagani mi se osmijeh pojavio na licu kad sam primjetio da joj se oči ponovno cakle. To je ono što sam u zadnjih nekoliko dana želio vidjeti, izvući iz nje, pa nisam ni razmišljao o tome kako moram nositi vrećice pune odjeće. Unatoč tome što sam bio ženskaroš, kao što mi je Rose to svakodnevno ponavljala, nisam volio vidjeti kako se djevojka muči dok nosi stvari koje sam ja mogao nositi. Bilo mi je samo neugodno što sam morao trpiti nasmiješene izraze mlađih i starijih muškaraca kad sam prolazio hodnicima, ali naučio sam se ne obazirati se na druge ljude i tuđa mišljenja.
„Hej, Matty...“ –uzviknula je Rose.
Okrenuo sam se i ugledao ju pred izlogom u kojoj je stajala crna suknjica.
„Rose...“ –uzdahnuo sam.
„Još samo ova trgovina, pa idemo na piće. Može?“ –pogledala me.
„To si rekla i za prijašnjih pedeset!“
„Molim te?!“
Mrzio sam kad bi me bilo koja djevojka pogledala onim slatkim psečjim pogledom jer sam onda morao popustiti. Rose me u onom trenutku jako podsjetila na tri godine mlađu sestru s kojom sam morao u šoping kad sam još išao u srednju školu. Roditelji su smatrali da bih trebao paziti na nju i njene prijateljice koje su se hihotale kad bi ih stariji tinejdžer pogledao. Umirao sam od dosade, a sada su mi ti trenutci jako nedostajali.
Uzdahnuo sam i ponovno morao popustiti još jednoj “tinejdžerici“. Klimnuo sam glavom, a ona je odmah zakoračila u trgovinu. Naravno, slijedio sam je u žensku trgovinu u kojoj su se nalazile same cure koje su tražile majice s dekolteom kako bi svoje adute mogle pokazati svaki put kad izlaze na mjestima na kojima su i dečki. Naravno, nije mi smetalo što sam bio okružen curama koje su mi se smiješkale dok sam prolazio onuda i pratio Rose koja je pričala u onom trenutku sa prodavačicom.
Stao sam nedaleko od svlačionice dosađivajući se.
„Treba li vašoj djevojci pomoć?“ –začuo sam ženski stariji glas.
Pogledao sam kraj sebe i ugledao stariju ženu crvenkaste kose.
„Ona mi nije cura!“ –promrmljao sam.
„Oprosti. Treba li tvojoj prijateljici pomoć?“ –nasmiješila mi se.
„Koliko ja znam – ne treba!“ –odmahnuo sam glavom.
„Matt, kako mi stoji?“ –upitala me Rose.
Okrenuo sam se prema svlačionici i ugledao ju sa crnom suknjicom do koljena. Pogledao sam je od glave do pete i ustanovio da je stvarno jako zgodna. Uska roza majica joj je prekrivala grudi koje su bile jako dobro istaknute, a zbog čizma je izgledala viša nego što jest.
„Matt?“ –prekinula me u razmišljanu.
„Ha?“ –pogledao sam je ravno u oči.
„Kako mi stoji?“
„Seksi si!“
„Hvala na izravnosti!“ –zakolutala je očima i zatvorila zastore.
„Pitala si me i odgovorio sam ti iskreno!“ –uzvratio sam osmijehom. „Matt, što ti je?!

Larry O'Conner's POV

„Znaš gdje sam jutros bio?“ –upitao me Matt dok smo se vozili prema disku.
Dečki s posla i ja odlučili smo danas izaći zajedno s obzirom da smo inače odlazili samo na dva tri piva u kafiću blizu Policijske Uprave. Nažalost sam Billie-ja zbog toga trebao ostaviti majci unatoč tome što je trebao prespavati kod mene, ali zato sam ju uspio nagovoriti da sutra prespava kod mene pod uvjetom da ona dođe po njega kako bi ga dovela na vrijeme u školu. Nažalost sam se morao složiti sa time samo kako bih ga imao cijeli dan i cijelu noć jer sam jučer imao slobodan dan.
„Kako bih ja to trebao znati, Matt?“ –upitao sam ga zbunjeno.
„Želiš znati?“ –nacerio se.
„Mogu pretpostaviti da si vjerojatno bio s dvije cure istovremeno?“
„Kakve ti to perverzne misli dolaze do mozga, Larry?!“
„Naučio si me ti tako što mi svaki dan pričaš o curama!“
„Bio sam s Rose!“
„Kako to i gdje?“ –krajičkom oka me pogledao.
„Danas joj je rođendan i nisam htio da se osjeća tužno. Uspio sam ju nagovoriti da se prošetamo trgovačkim centrom!“
„Natjerala te na šoping?!“
„Je li to tako očito?! Ali bilo mi je svejedno! Važnije mi je bilo to što je bila... sretna!“
„Matt Doughtry... Što se događa sa ženskarošom koji se nalazi u tebi?!“
„Zašto?“
„Nikada nisi odlazio u šoping, a da ti se to svidjelo!“
„Učinio sam to jer je bilo potrebno. Uostalom, vodila me po ženskim trgovinama, pa sam promatrao guzice svih cura koje su se ondje nalazile!“
Umišljeni ženskaroš se vratio!“ –rekao sam si.
Parkirao sam automobil ispred parkirališa diskoteke u kojoj sam izlazio kad god bih imao vremena, a prošlo je nekoliko godina kad bih uspio pronađi slobodnu subotu navečer za uživanje u takvim krajevima. Izašao sam iz automobila, a Matt me slijedio. Nagnuo sam se na svom BMW-u čekajući da se David i Kevin, moje kolege s posla, pojave. Jedan se automobil parkirao kraj mojeg i iz njega su izašla moja dva prijatelja. David je bio stariji od mene dvije godine i nekada je smo bili partneri. Naučio me štošta o policijskom poslu. Bio je viši od mene za pola glave, ali duplo širi s obzirom da je svakodnevno visio po teretanama. Kevin je otprilike došao kad i Matt zbog čega je Davida i mene načelnik Erick razdvojio i dodijelio dečke koje smo trebali podučiti. Kevin je bio uži od svoga partnera, ali dovoljno krupan da bi odradio odlično svoj posao.
„Vrijeme je za tulum, dečki!“ –rekao je David. „Što prije krenemo, to dulje ćemo biti!“
„I dulje ću se nabacivati curama!“ –nadodao je Kevin.
„Vidiš, Larry, ovako se to radi!“ –Matt je udario lagano Kevina od leđa.
„Pusti mene da živim. Ja već znam koja će biti moja!“ –uzvratio sam mu pogledo.
„Pališ se na Ashlee, ha, tatice?“
„Ponekad mislim da imaš petnaest godina, Matt!“
Nasmiješio mi se, a ja sam zakolutao očima. Jest da je imao dvadeset i jednu godinu, ali trebao bi se ponašati ozbiljnije. Imao sam napaljenog tinejdžera za partnera.
David je prvi zakoračio, a mi ostali smo ga slijedili. Pogledom smo tražili stol za kojim bismo mogli sjesti i kad smo ga napokon pronašli morali smo se probijati kroz preveliku gužvu ljudi. Ponekad sam se pitao da li nečiji roditelji znaju da su im kćerke ondje. Po njihovim licima se vidjelo da su još tinejdžerice, ali oblačile su se kao da imaju dvadeset i nešto godina. Odmahnuo sam glavom i nastavio hodati prema stolu jedva čekajući da sjednem. Kad smo se napokon udobno smjestili i to na mjestu gdje smo normalno mogli pričati, bez dernjave, naručili smo jednu turu piva. Nisam namjeravao piti dalje pošto sam vozio dečke doma, a i da sam pio vjerojatno ne bih popio ništa više. Jedno pivo sigurno ne može nikome naškoditi.
„Vidio sam najljepšu guzicu u cijelom svom životu!“ –iznenada sam čuo Mattov glas.
Zbunjeno sam ga pogledao, a on mi je pokazao na djevojku koja je plesala s prijateljicom nedaleko od nas. Nosila je bijelu usku majicu, crnu suknjicu i čizme. Prepoznao sam ih, ali nisam ništa mogao reći kad sam ugledao Matta kako se udaljuje od nas.
„Dečki...“ –pogledao sam u prijatelje s posla osmijehom na licu. „Ovo ne smijete propustiti!“
Pogledali su me ne shvačajući o čemu pričam, ali znao sam da će ono biti pravi šou.

Rose Butler's POV

Ashlee i ja smo ipak izašle vani em jer me Matt uspio nagovoriti, a moja najbolja prijateljica me natjerala. Odlučila sam zaboraviti na svoje probleme barem na jedan dan, na svoj rođendan. Obukla sam suknjicu koju sam kupila u jutarnjoj šetnjici po trgovačkom centru s Mattom.
Ashlee me nagovorila da odemo u disko kako bismo se malo rasplesale jer dugo nismo i, naravno, ja ju nisam mogla odbiti. Zabavljala sam se s njom i plesala, a onda primjetila začuđeni izraz prijateljice. Nisam se ni stigla okrenuti kad me netko uhvatio za guzicu. Bijesno sam se okrenula udarivši tu osobu šakom od nos sve dok nisam shvatila da se to radilo o Mattu.
„Matt?!“ –viknula sam šokirano.
„Rose?!“ –promrmljao je jaukajući i držeći rukama nos.
„Krvariš!“
„Nemoj zezat, Sherlock?!
„S kim si došao, Matt?!“ –upitala ga je Ashlee.
„S Larryem. Iza mene je!“ –odgovorio je i udaljio se od mene.
Odlučila sam krenuti za njim kako bih provjerila je li dobro. Bilo mi je žao što sam ga udarila i uz to mu još i raskrvarila nos.
Sam si je kriv! Mogao je paziti koga je dirao za guzu!“ –uzdahnula sam ljutito, ali nastavila ga pratiti.
Primjetila sam šokirani izraz lica muškaraca u muškom WC-u, ali nije me bilo briga. Morala sam vidjeti jesam Matta previše udarila i da li treba otići u bolnicu. Prostrijelio me pogledom držajući maramicu na nos.
„Što me tako gledaš?!“ –prekrižila sam ruke na prsima.
„Udaraš k'o muško!“ –zakolutao je očima.
„Branila sam se!“
„Otkud sam trebao znati da si to bila ti?!“
„E, pa to će ti biti lekcija da slijedeći put ne diraš niti jednu curu!“
Poželio je nešto reći, ali zašutio je, te pogledao krvavu maramicu i bacio ju u smeće. Odmahnuvši glavom je uzeo novu i stavio ju natrag na nos gledajući me oštrim pogledom kao da sam ga slučajno išla udarati, a ne kao da je on bio kriv što me išao dirati na osijetljivom mjestu. Zakotala sam očima i izašla iz WC-a jer sam se trebala smiriti i nisam više mogla gledati dečke koji su me preplašeno promatrali, a neki sa zanimanjem gledali Matta i mene. Nagnula sam se na zid i pričekala da izađe kako bih provjerila je li dobro.
Zaslužio je, ali...“ –uzdahnula sam. „Zašto se osjećam tako loše?!
„Idemo?“ –stao je do mene.
„Je li ti bolje?“ –upitala sam ga.
„Da.“ –nasmiješeno je klimnuo. „Slijedeći put ću provjeriti da li tebe namjeravam taknuti ili ne!“
„Budalo!“
„Daj, idemo! Ostali nas čekaju!“
Odmahnula sam glavom i slijedila ga kroz gomilu ljudi. Na svu sreću njihov stol nije bio previše daleko od WC-a, pa se nismo morali dugo probijati kroz gužvu. Čim smo došli nas je dočekala navala osmijeha, a Matt ih je namrgođeno gledao, te pomaknuo prijatelje sa strane kako bih ja mogla sjesti kraj njega.
„Ovo su David i Kevin!“ –predstavio me.
„Rose, drago mi je!“ –pružila sam im ruku.
„Svaka ti čast, Rose! Tako treba braniti ženski čast.“ –nasmiješio se David.
„Ha, ha, David, ha, ha!“ –Matt je zakolutao očima.
„Zaslužio si!“ –rekao mu je Larry.
„Kako sam mogao znati da je to Rose?!“
„Cura te pošteno udarila, ha?“ –nacerio se Kevin. „Još si nov u tome, kompa! Trebao bi mene gledati i naučiti kako se to za pravo radi!“
„Ja sam to radio dok si ti još bio u pelenama!“
„A da lijepo naručimo još pića?!“ –prekinuo ih je David.
Svi smo se složili s time, osim Larrya jer je rekao da vozi i da se treba brinuti za nas tinejdžere koji ne vide ništa osim alkohola pred sobom. Ova je večer išla iz boljeg u bolje, po meni.

***

Nisam se mogla točno sjetiti koliko sam ja alkohola popila one večeri, ali znala sam da sam pripita i da više ne mogu ništa ukusiti pošto bi sve mogla povratiti.
„Hvala, Larry!“ –Matt je izašao iz automobila i povukao me sa sobom držajući me.
„Siguran si da ne želiš da te pričekamo kako bismo nastavili tulumariti?“ –upitao je Kevin provirivši kroz prozor. „Mogao bih te naučiti šmekati!“
„Moram paziti na Rose, a i umorili ste me!“ –rekao im je.
„Vidimo se!“ –maknuli su im ostali.
Matt je također mahnuo, te krenuo prema ulazu dok sam ja stajala na trotoaru i mahala.
„Rosie?!“ –uzvratio je, a ja sam se okrenula prema meni. „Ne trebaš više mahati. Otišli su!“
„Oh, da!“ –klimnula sam i popela se jedva stepenicama do njega.
Odmahnuo je glavom i nasmiješeno mi pomogao da uđem u zgradu dok sam se ja smijala na sav glas. Taj je smijeh odjekivao hodnicima zbog čega me on nagovarao da zašutim i da pustim cerekanje za stan, ali nisam se mogla zaustaviti. Ušli smo u lift, a on me držao oko struka kako ne bih pala pošto nisam baš mogla održati ravnotežu i onda bih se počela smijati na sav glas zbog čega bi mi se Matt pridružio. Vrata su se otvorila i napokon smo krenuli prema stanu.
Hihotala sam se ispred stana dok je Matt osmijehim na licu otključavao vrata. Široko ih je otvorio i povukao me za sobom. Skinula sam kaput sa sebe i bacila ga na trosjed i dalje se cerekajući. Zbog čega sam se toliko smijala ni sama nisam znala, ali pretpostavila sam da je prevelika količina alkohola u krvi bila kriva.
„Laku noć, Rose!“ –Matt je otvorio vrata svoje sobe usmjerivši nasmiješen izraz lica prema meni.
„Hej, Matt!“ –zaustavila sam ga uozbiljeći se. „Ashlee mi je rekla što si učinio.“
„U vezi koga... ili čega?“
„Rogera!“
Klimnuo je glavom i počešao si kosu gledajući oko sebe. Izgledalo je kao da se srami ili boji mog pogleda.
„Riskirao si svoj posao!“ –nastavila sam.
„Činio sam samo pravu stvar.“ –slegnuo je ramenima kao da se radilo nevažnoj stvari, a ne o čovjeku, kojeg je on prebio, koji se trenutno nalazio u bolnici.
„Mogu li ti se nekako zahvaliti?!“
„Ne, Rose! Učinio sam to jer sam morao i htio!“
„Zašto?! Zašto baš zbog mene?!“
„Ne znam. Osjećam se zaštitnički rastrojeno prema tebi!“
Ostala sam očarana njegovim odgovorom. Nikad prije nismo pričali o ozbiljnijim temama jer bismo zadirkivali jedan drugoga, a nakon ovoga što mi je rekao nisam mogla ništa reći. Morala sam sama sebi priznati da mi je to jako značilo.
Podignula sam se na prstima pošto sam skinula malo prije štikle, a zatim ga obgrlila rukama oko vrata. Primjetila sam njegov začuđeni izraz lica, a ja sam spustila pogled na njegove usne koje su me užasno mamile. Morala sam ih pod hitno osjetiti na svojima, pa sam mu utisnula poljubac i odmaknula se od njega. Gledao me šokirano nekoliko sekundi, a onda privukao bliže sebi uzvrativši mi. Ruke su mu počele kliziti niz leđa sve dok me nije uhvatio za guzicu i podignuo u zrak. Nogama sam ga obgrlila oko struka nastavljajući ga ljubiti, a on je zatvorio vrata svoje sobe kad smo zakoračili u nju. Spustio me na pod i skinuo bijelu majicu s mene dok sam mu ja pokušavala otkopčati košulju. Pošto mi nije išlo najbolje, preuzela sam jeans hlače, a on je skinuo košulju i bacio ju sa strane, te otkopčao haljinicu koja je nestala iz njega.
Nježno me odgurnuo na krevet i stao iznad mene gledajući me ravno u oči. Bila sam potpuno gola i dobro sam znala da bi mi trebalo biti neugodno, ali nije. Rukom sam prošla po njegovim razvijenim prstima, a onda prešla na leđa. Osjetila sam ugođaj zbog koje sam zastenjala i prošla noktima preko njegovih leđa što ga je natjeralo da ispusti tihi zvuk boli. Odmaknuo je moju ruku sa sebe i nježno isprepletao prste s mojima grickajući mi usnu zbog čega sam osjetila još veći uživak. Gurnula sam ga u stranu i sjela na njega, a on je prošao rukom preko mojih leđa zaustavivši se na bokovima.

One night stand I don't think she's coming back for more
She was only looking for a one night stand
I don't think she's coming back for more
No no

00:00 - Komentiraj ( 12 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee