body 12. poglavlje - ...Cimeri - Blog.hr body

petak, 05.02.2010.

12. poglavlje

E, pa, nisam mogla čekati ponedjeljak!!! Shame on me.




Rose Butler's POV


O, ne... Ne! NE!!!“ –ponavljala sam u sebi.
Nisam mogla vjerovati da ono nije bio san, da se to zapravo dogodilo. Odmahnula sam glavom gldajući u Matta koji je spavao na trbuhu kraj mene jednom rukom me grleći. Primjetila sam trag svojih noktiju po njegovim lopaticama. Pokušavala sam se uvjeriti da sam sanjala da sam imala burnu noć s njim i da sam slijedećeg jutra, i dalje gola, ležala kraj njega, ali naravno, dokazi su govorili upravo suprotno.
Ti si jedna velika budala, Rose!“ –rekla sam si.
Maknula sam njegovu ruku sa svoga trbuha i dignula se iz kreveta. Pokušala sam pronaći svoju odjeću, ali je bilo doista teško s obzirom da mu je cijela soba bila puna naših stvari. Pronašla sam svoje gačice i obukla njegovu košulju, a onda oprezno i tiho izašla iz njegove sobe. Provjerila sam na trosjedu sa slučajno Ashlee ondje nema, pa sam potrčala u svoju sobu. Nagnula sam se na vrata čim sam ih zatvorila i šokirano gledala ispred sebe.
Što si to učinila, Rose?!“ –ponovila sam u sebi. „Mislim... Jesi li ti retardirana ili da?! Što ti je bilo da ga ideš ljubiti?! Kako si mogla spavati s njim, budalo?!
Bacila sam se na krevet i izderala u jastuk kako me nitko ne bi čuo, a to sam pod hitno trebala učiniti. Uzdahnula sam i pogledala u strop pitajući samu sebe što mi je bilo da sam to napravila. Ja sam ga natjerala na to, ja! Ja koja ne volim ženskaroše i koja bih se stalno prepirala s njim u vezi toga što se tako ponašao prema curama.
Tko je najveći idiot na ovome svijetu?!“ –upitala sam samu sebe. „Rose Butler! Definitivno – Rose – Butler!
Frknuvši sam se dignula sa kreveta i krenula po odjeću koju sam trebala obući nakon tuširanja, a zatim izašla iz sobe i krenula u kupatilo Zaključavši vrata za sobom. Otkopčala sam Mattovu košulju koja mi se zamirisala na muški miris, njegov miris. Pomirisala sam ju ponovno, a onda bacila u kantu za prljavo rublje. Otvorila sam mlaku vodu i zakoračila u tuš kabinu razmišljajući o onome što se dogodilo sinoć. Pitala sam samu sebe kako sam mogla biti tako nespretna i takva budala, kako sam mogla ja sve započeti.

Matt Doughtry's POV

Otvorivši oči sam primjetio da Rose više nije bilo kraj mene. Dignuo sam se sa kreveta i obukao čiste bokserice. Rukom sam prošao preko lica i duboko uzdahnuo, te se krenuo obući. Bacio sam se odmah na krevet i zabuljio se u strop.
Što sam to napravio?!“ –upitao sam se. „Kako sam mogao dopustiti da me Rose toliko namami?!
Rukom sam udario od čelo i dignuo se sa kreveta. Približio sam se prozoru i otvorio ga, te zastao promatrati još jedno jesenjsko jutro u Mitchy city-ju. Lišća pa skoro više nije ni bilo na stablima već se vuklo po podu ili lebdilo u zraku zbog laganog vijetra koji ih je njihao po ulicama. Sunca pa skoro i nije bilo, a kad je potpuno nestao podignuo sam pogled i primjetio jedan veliki sivkasto - crni kišni oblak kako ga je prekrio. Čekao sam još samo nekoliko sekundi kad sam osjetio jednu kapljicu kiše na licu, a zatim su se te kapi povećavale i pojačavala sve dok se nije stvorio pljusak.
Brzo sam zatvorio prozor i odlučio izaći iz sobe pošto ondje više nisam imao što raditi. Krenuo sam u kupatilo i shvatio da su zaključala i da se netko u onom trenutku tušira. Prošao me čudan osjećaj tijelom kad sam pomislio da bi se možda Rose ondje mogla nalazili, pa sam požurio popiti čašu vode, isprati si lice i odjurio natrag u sobu zalupivši vratima.
Što ti je, Matt Doughtry?! Bojiš se susreta sa cimericom samo zato što si spavao s njom?!“ –šokirano sam samog sebe upitao. „To si napravio već dosta puta! Zbog čega je sada toliko drugačije?!

Ashlee McCaleb's POV

Udarac me probudio iz dubokog sna. Pospano sam otvorila oči i pogledala oko sebe dok mi je glava još pulsirala.
„Prokleti mamurluk!“ –promrmljala sam na glas.
Uzdahnuvši sam se dignula iz kreveta i pogledala u prozor, te se namrgodila shvativši da pada kiša. Nisam voljela kišu, ali s obzirom da je taj dan bila nedjelja i da ja nisam imala namjeru izaći iz kuće, bila sam ljuta zbog toga što me netko probudio. Pogledala sam na sat i odmahnula glavom shvativši da sam spavala svega četiri sata.
Onaj koji me probudio je mrtav čovjek!“ –rekla sam ljutito, te izašla iz sobe.
Nisam nigdje nikoga vidjela, ali čula sam otkučavanje vratiju, te bijesno pogledala u kupatilo. Ugledala sam Rose kako izlazi sa kosom zamotanom u ručnik. Lagano mi se nasmiješila, a ja sam uzdahnula.
„Dobro jutro!“ –pozdravila me.
„Dobro jutro!“ –krenula sam prema ladici u kojoj smo inače držali tablete.
Izvadila sam jedan Aspirin i popila ga sa vodom. Htjela sam da što prije bol u glavi prestane i doista sam se nadala da hoće. Bacila sam se odmah na trosjed, a Rose je sjela na fotelji skidajući si rozi lak s noktiju. Primjetila sam po njenom izrazu lica da nešto s njom ne valja, da ju nešto jako muči, a u onom je trenutku izgledalo kao da nije sa mnom, kao da se nalazi u največoj dubini svojih misli.
„Rose!“ –prozvala sam njeno ime.
Pogledala me upitnim izrazom lica.
„Sve je u redu?“ –upitala sam je ozbiljno.
„Naravno!“ –nasmiješila mi se.
„Sigurno?“
„Aha.“
Vidjela sam vrata Mattove sobe kako se otvaraju, a onda je izašao iz nje. Rose-ini i njegovi pogledi su se susreli. Vidjela sam nešto jako čudno među tim pogledima, nešto tajanstveno što sam ja željela pod hitno saznati.
„Hej!“ –pozdravio ju je, a onda klimnuo meni.
„Hej!“ –prozborila je toliko tiho da sam ju jedva ja uspjela čuti.
Krenuo je prema vratima stana i još jednom joj uputio zamišljeni pogled kao i ona njemu. Široko sam otvorila usta, a on je zatvorio ulazna vrata. Pogledala sam u Rose koja me samo krajičkom oka pogledala i nastavila gledati u televiziju.
„Posvađali ste se?!“ –upitala sam pokušavajući probiti led.
„Ne!“ –pogledala me usmjeriši mi onaj čudni izraz lica, izraz kojeg sam odlično znala.
„Rosie?!“
„Da.“
„O, Rosieeeeeeee....“
„Da, da, daaaaa...“
„Zašto, zašto?!“ –prodrmala sam je.
„Ne znam!“ –odmahnula je glavom i udarila se jastukom po glavi. „Ne znam koj' mi je vrag bio, Ashlee! Poljubila sam ga, uzvratio je i puf... ostala sam bez odjeće!“
„Da, sigurno ima neki čarobni štapić koji mu je zatrebao da ti skine odjeću, ha?!“
„Ashlee, ne pomažeš mi!“
„Što ti je bilo, Rose?! Što smo rekle o ženskarošima?! Treba ih se kloniti! Ti si mi to sama rekla!“
„Znam! Znam!!!“
Odmahnula je glavom i rukama si sakrila lice, a ja sam duboko uzdahnula i sjela natrag na trosjed. Nisam mogla vjerovati da su spavali skupa i da je moja intuicija bila istinita.
„I kakav je bio?“ –upitala sam ju.
Rose je široko otvorila usta, te odmahnula glavom i ponovno udarila nekoliko puta njome od jastuk. Znala sam da je zbunjena i shvaćala sam kako joj je. Vjerojatno bih se i ja isto tako ponašala da spavam sa cimerom ženskarošom. Nisam znala što da joj kažem u onom trenutku, pa sam uzdahnula i pogledala u televiziju nadajući se da će ona započeti razgovor, ali šutjela je.

Rose Butler's POV

Sjedila sam kod kuće i dosađivala se. Ashlee je popodne otišla na piće s Larryem i Billie-jem. Objasnila mi je kako je to bilo samo prijateljski, ali sumnjala sam. Bilo je preočito da nešto njih dvoje mute ili su možda bili glupi da bi shvatili da se sviđaju jedan drugome, ali to nije bio moj problem. Moj najveći je problem bio Matt otkad sam se probudila. Čekala sam ga kako bismo popričali o onome što se dogodilo među nama, ali nije dolazio od jutros doma.
Sigurno je bio s nekom curom!“ –uzdahnula sam, te odmahnula glavom zbog toga što sam pomislila glupost na koju nisam nikako trebala pomisliti.
Začula sam zvuk otključavanja vratiju, pa sam usmijerila pogled prema ulazu. Ugledala sam Matta kako ulazi i naši su se pogledi ponovno sreli. Poželjela sam potrčati u sobu i zaključati se jer doista nisam znala što bih učinila, ali pod hitno sam trebala popričati s njim.
„Moramo pričati!“ –prozborila sam.
„Pričaj!“ –bacio je ključeve na kuhinjski stol, te stao nedaleko od mene.
„Ono što se sinoć dogodilo je... pa... Ono što se dogodilo je...“
„Bila pogreška?!“
Podignula sam pogled prema njemu. Gledao me ozbiljno, a ja sam tiho uzdahnula, te klimnula glavom. Nisam ni imala snage progovoriti nešto.
„Ti si mi ovako i onako bila još jedna u nizu, pa 'ajmo reći da sam zaboravio to što se dogodilo. Trebala bi i ti to učiniti!“ –rekao mi je.
„Trebala bih!“ –dignula sam se sa trosjeda i požurila korak prema sobi.
Na brzinu sam otvorila vrata i zalupila njima, te sjela na pod. Zajecala sam.
Zašto sam se rasplakala?!“ –upitala sam se. „Zar me stvarno toliko jako zabolilo to što je rekao da sam još jedna u nizu?!
Davno sam si rekla da nema šanse da ću ikada više spustiti suzu zbog ženskaroša, a upravo sam prekršila još jedno svoje pravilo.

In a perfect world
This could never happen
In a perfect world
You’d still be here
And it makes no sense
I could just pick up the pieces
But to you
This means nothing
Nothing at all

00:02 - Komentiraj ( 23 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee