body 5. poglavlje - ...Cimeri - Blog.hr body

četvrtak, 17.12.2009.

5. poglavlje

*Sretna sam jer u Puli pada snijeg! :D





Nekoliko dana nakon...

Rose Butler's POV


Sjedila sam u dnevnom boravku zajedno s Ashlee. Na svu sreću, danas je bila subota i napokon smo se moglo odmoriti. Otkad su predavanja počela prije tjedan dana, bile smo u strci i neprestano smo sjedile kod kuće ili na fakultetu, a to mi je užasno išlo na živce jer sam se ja malo htjela odmarati i zabavljati s Ashlee.
„Onda, Ash, kad idemo danas u šoping?“ –upitala sam ju.
„Može za pola sata?“ –pogledala me. „Ovako i onako nemamo što raditi cijeli dan, pa nam je svejedno kad krenemo.“
„Slažem se s tobom. I, da, mislila sam da odemo do kina kasnije pogledati što se emitira, pa da ostanemo ako bude nešto zanimljivo!“
„Odlična ideja! Nadam se da će biti ili horor ili neka romantična komedija!“
„Ja bih rađe da igra neka romantična komedija jer mi je glupo gledati horor po danu. To se treba pustiti za noć!“
„Onda ćemo vidjeti da li igra romantična komedija ili neki akcijski film s nekim komadom!“
„Uf, da, na to sam totalno zaboravila!“
Obje smo se počele smijati na sav glas. Imale smo isti ukus za filmove, pogotovo ako su glavni glumci bili zgodni dečki. Začula sam kako se vrata otvaraju, pa sam se okrenula prema sobama i ugledala plavokosu djevojku kako izlazi iz Mattove prostorije. Upitnim izrazom lica, pogledala sam u Ashlee koja je samo slegnula ramenima i pogledala ponovno u onu djevojku. Prošla je kraj nas i nasmiješila nam se, a mi smo klimnule glavom i dalje sa šokiranim izrazom lica. Nepoznata djevojka je izašla iz našeg stana, a Ashlee i ja se nismo prestajale gledati onim zbunjenim izrazom lica.
„Nije li to treća u tjedan dana?“ –upitala sam svoju prijateljicu.
„Mislim da jest.“ –klimnula je glavom.
„Ashlee, rekla sam ti da je ženskaroš, ali ti me nisi htjela slušati.“
„Možda samo voli mjenjati cure.“
„Ženskaroš je!“
„Ili jednostavno voli veze na jednu noć!“
„Ashlee – ženskaroš je!“
„Ali zgodan je!“
„Nemoj padati na njegov glupi šarm!“ –lagano sam je udarila od čelo. „Želiš li i ti postati još jedna u nizu koju će otkantati?“
„Naravno da ne želim!“ –odmahnula je glavom.
„Onda ga prestani gledati kao dečka! Gledaj ga kao prijatelja.“
Klimnula je glavom i duboko uzdahnula, a ja sam odmahnula glavom i pogledala ispred sebe. Nisam mogla dopustiti svojoj najboljoj prijateljici da padne na njegov šarm i da ostane povrijeđena. Znala sam dobro kako igraju ženskaroši i nisam mu mogla dopustiti da ju povrijedi.

Matt Doughtry's POV

Obukao sam policijsko odijelo i pogledao se u ogledalo. Nisam mogao vjerovati kolike sam samo podočnjake imao, ali nije me bilo briga. Bilo mi je važnije da sam se zabavio večer prije, s obzirom da mi ona plavuša nije davala mira.
Prava je tigrica!“ –pomislio sam i nasmiješio se.
Podignuo sam kapu sa radnog stola i izašao iz sobe. Dočekali su me pomalo ljutiti pogledi Rose i Ashlee. Zbunjeno sam zakoračio iz sobe i zatvorio vrata, a onda primjetio da nisu maknule onaj pogled s lica.
„Što se dogodilo?“ –upitao sam.
„Tko je ona cura?“ –upitala me Rose.
„Khm...“ –promrmljao sam. „Melinda?“
„Zar nije Melinda bila druga?“
„Onda... Sarah?“
„Sve u svemu... što to radiš?“
„Uživam. Zar je to zabranjeno?“
„U tjedan dana si promjenio tri cure.“
„Aha. I? Je li to loše?“
„Ne znam. Ti reci meni!“ –ljutito je prekrižila ruke na prsima.
Zbunjeno sam odmahnuo glavom i prošao kraj nje, te otvorio frižider. Zgrabio sam bocu i popio malo osviježavajuće vode, te ju vratio natrag. Okrenuo sam se i shvatio da me Rose i dalje ljutito gleda.
„Imaš kakvih problema?“ –upitao sam ju.
„Ashlee, reci mu ti nešto!“ –uzvratila je ljutito.
„Oh, ja se neću mješati u ovo!“ –Ashlee se dignula sa trosjeda i nestala s našeg vidika.
„Nemoj više dovoditi cure ovdje, ok? Idi ti k njima.“ –rekla mi je Rose.
„Zašto bih? I ja plačam ovaj stan!“ –nasmiješio sam se.
„Ne da mi se svaki put vidjeti novu curu kako izlazi iz tvoje sobe.“
„Rose, osjećam li ja to ljubomoru u tvome glasu?“
„A zašto bih ja, molim te, bila ljubomorna?“
„Ne znam.“ –slegnuo sam ramenima i nasmiješio se ponovno. „Možda jer ti ne uživaš kao i ja!“
„Oh, Matt, pa ja uživam puno više od tebe i bez seksa, znaš?“
„Sumnjam. Nije lijepo lagati!“
„Ti si najgori ženskaroš kojeg sam ikada vidjela, znaš li ti to?“
„Mislio sam da si samo papke susretala u svome životu!“
„Ti papci su puno bolji od tebe. Nježni su i osjećajniji! Dobro su prema curama!“
„Znaći... Gay su?“
„Kako mi ideš na živce!“ –ljutito je podignula obje ruke i okrenula mi leđa.
„Dugo ćeš se načekati, Rose!“ –prošaptao sam joj u uho.
Prostrijelila me pogledom, a ja sam požurio prema vratima pošto sam uskoro trebao biti na poslu. Otvorio sam vrata i krenuo prema stepeništu jer nisam imao volje čekati da se vrata lifta otvore. Živio sam na prvom katu, pa mi nije smetalo silaziti niz stepenice.
„Tko čeka, taj dočeka!“ –odjekivalo je hodnikom.
Okrenuo sam se i ugledao Rose ispred stana. Mahnuo sam joj rukom i spustio se niz stepenice odmahnuvši glavom.
Smiješna si osoba, Rose Butler!“ –rekao sam u sebi.
Otvorio sam vrata što sam brže mogao pošto sam primjetio kako se starija gospođa trudi otvoriti ih. Zahvalila mi je, a ja sam joj uzvratio osmijehom i izašao na osviježavajući jesenjski zrak. Jesen je, inače, bilo moje najdraže godišnje doba.

Larry O'Conner's POV

„I možeš li ti vjerovati da su se zbog toga naljutile?“ –uzvratio je Matt osmijehom na licu. „Ashlee nije ništa rekla, ali vidjelo se da joj nije svejedno! Rose je dobro pokazala koliko je zapravo ljuta!“
„Ne možeš ju kriviti, Matt!“ –rekao sam mu gledajući kuda vozim. „To je i njen stan i ima pravo glasa!“
„Pa zapravo i nema. Ne tiče je se moj privatan život!“
„To je istina, ali vjerojatno joj nije svejedno što donosiš toliko cura doma.“
„Svejedno!“
„Uostalom, mislim da bi se trebao prestati toliko glupirati!“ –pogledao sam ga krajičkom oka i primjetio da me zbunjeno gleda.
„Zašto? Uživam!“ –nadodao je.
„Da, ali jednom ćeš se zaljubiti!“
„Ja?!“ –nasmijao se. „Ljubav je sranje i mislim da nema teoretske šanse da ću se ikada više zaljubiti!“
Zakolutao sam očima i odmahnuo glavom. S takvim osobama se nisam voljeo prepirati oko prave istine jer me se njihovi privatni životi nisu ticali, pa sam odlučio zašutiti. Gledajući oko sebe razmišljao sam o tome što će biti ako se taj dečko zaljubi. Hoće li to shvatiti ili ne, ali ubrzo nakon toga sam se sjetio svoje bivše žene koja mi je zagorčavala život svaki put kad bi Billie prespavao kod mene. Bila je ljuta na mene jer sam ga tri puta zaboravio odbaciti u školu na vrijeme i jer sam zaspao, ali naravno, bilo je njoj lako pričati kad je radila posao koji je trajao samo sedam sati dnevno.
Tko bi rekao prije tri godine da ću biti rastavljen i da ću se cijelo vrijeme prepirati s bivšom ženom!“ –odmahnuo sam glavom.
„Larry, mogu li te nešto pitati?“ –začuo sam Mattov glas, pa sam klimnuo. „Tko je kriv za Anninu i tvoju rastavu?“
„Zašto te to sada zanima?“ –zbunjeno sam ga pogledao.
„Pa zanima me da li si ti htio malo izvanbračne akcije!“
„Ne. Ona je htjela!“
„To je sranje! Cura se činila ok.“
„Činila ti se ok čak i kad mi je došla davati instrukcije iz očinstva prije nekoliko dana?“ –krajičkom oka sam ga pogledao.
„To je bila ludnica!“ –počeo se smijati na sav glas.
„Hvala ti puno, Matt! Obrukala me pred cijelom postajom, a ti mi puno pomažeš. Hvala!“
„Žao mi je, ali cura rastura!“
„Hvala – opet!“ –zakolutao sam očima. „Sve u svemu, nisam ni mislio da će ovaj brak dugo potrajati!“
„Zašto?“ –upitao me ozbiljnim tonom glasa.
„Anna je zatrudnila kad smo završili srednju. Vjenčali smo se i sve je bilo savršeno dok me ona nakon tri godine braka nije prevarila!“
„Ponavljam – sranje! Zato sam ti i rekao da je ljubav sranje i da se nikada ne smiješ zaljubiti!“
„Da, ali tada ne bih imao Billieja, a sretan sam što ga imam!“ –objasnio sam mu.
„Sretan ti, sretan ja!“ –slegnuo je ramenima.
55-D, pljačka u El Dorasu!“ –začuli smo na zvučniku.
„Ovdje 55-D. Krećemo prema lokaciji!“ –rekao sam i nagazio na papučicu gasa.

Ashlee McCaleb's POV

„Ali tako me naživcirao!“ –vikala je Rose.
Okretala sam se oko sebe i rumenila shvativši da nas ljudi promatraju. Odmahnula sam glavom i pogledala ispred sebe nastavljajući hodati po trgovačkom centru nakon što smo imale pune ruke vrečica iz raznih trgovina.
„Rose, molim te, smiri se malo!“ –uzdahnula sam.
„Kako da se smirim?!“ –zastala je i zbunjeno me pogledala. „Nisi ga čula jutros?! On misli da je veliki frajer!“
„Koji dečko to ne misli?“
Ljutito je frknula i udarila se lagano rukom od čelo. Odmahnula sam glavom i nasmiješila joj se.
„U redu.“ –duboko je uzdahnula. „Trebala bih se smiriti!“
„Da. Trebala bi!“ –rekla sam joj nasmiješeno.
„Ne smijem dopustiti onom majmunu da mi upropasti večer.“
„Tako je. Ne smiješ!“
„Ali ne mogu si...“
„Rose, dosta!“ –stavila sam joj ruku na rame. „Ne znam zbog čega se moraš živcirati zbog njega. Pusti ga neka se zabavlja s kim i kad želi!“
„Pustit ću ja njega, ali nema pravo govoriti za dobre dečke da su papci!“ –frknula je ljutito.
„Istina. Nema pravo, a sada se lijepo opusti i idemo vidjeti koji film igra!“
Klimnula je glavom i uzdahnula, te mi se nasmiješila. Razvukla sam osmijeh od uha do uha i požurila korak prema velikom platnu na kojem je pisala projekcija dana.
„Uf, vidi, Prisila na brak igra!“ –rekla je Rose.
„Čula si za taj film?“ –pogledala sam u nju.
„Aha. Pogledala sam najavu i prijateljice sa faksa su mi rekle da su oduševljene.“
„Onda ćemo kupiti karte za taj film. Slažeš se?“
„U potpunosti!“
Nasmiješila sam joj se i zajedno smo krenule prema kasi. Jedva sam čekala da film počne kako bih vidjela o čemu se film radi. Voljela sam provoditi slobodno vrijeme sa Rose još otkad su nas roditelji počeli puštati na miru i davali nam slobodu da idemo same gdje god poželimo. Naravno, zivkali bi nas svakih sat – sat i pol vremena na mobitelu kako bi nas provjeravali.

13:37 - Komentiraj ( 33 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee