body <center>16. poglavlje</center> - ...Cimeri - Blog.hr body

subota, 20.02.2010.

16. poglavlje

Postoji neki demon u meni koji se zove: OBJAVI NOVU PRIČU!!! Ali moj je mozak nekako pametniji i kaže mu: Nemoj objavljivati novu priču!!! Samo... Počnu se njih dvoje svađati i kako ću ja protiv toga?! Ugrožena sam!!! I upravo sam rekla sama sebi: Znaš što, Barbara, objavi novi post na Rose! Bolje je da objaviš novi post nego početi s novom pričom jer bi te svi ubili!

Oh, da... Mogu biti sigurna da netko od vas već priprema način na koji će me izmučiti do smrti, ali...

Zapamtite da vas volim!

Uglavom, ono što sam htjela reći jest da je ovaj post posvečen vama jer me trpite, i volite, i bla bla bla... :D

:*




Tjedan dana kasnije...

Rose Butler's POV


Sjedila sam kod kuće i izležavala se na trosjedu. Odlučila sam ga razvući kako bih mogla ležati kao u krevetu i gledati televiziju uživajući. Ashlee mi je javila kako ona misli prespavati kod Larryeja jer će se naći nakon što on završi s poslom. Bila sam malo ljubomorna na nju. Imala je jako dobrog dečka i uživala je po cijele dane s njim kad ne bi imala predavanja, vikendom bi se družili s Billie-jem. Bila sam i glupa što sam bila ljubomorna na najbolju prijateljicu, ali... htjela sam ono što je ona imala, ali znala sam da to možda nikada neću dobiti.
A jesi glupa, Rose! Bacaš samu sebe u depresiju!“ –odmahnula sam glavom te se odlučno natjerala ne razmišljati o tužnim trenutcima.
Stavila sam glazbeni program jer nisam mogla pronaći nešto zanimljivije. Čekala sam da prođe osam sati pošto su se tada emitirali dobri filmovu. Nadala sam se da ću imati sreće i pronaći nešto što bi me moglo zanimati.
Iznenada sam čula otključavanje vratiju i usmjerila svoj pogled prema njima. Začudila sam se kad sam ugledala Matta kako ulazi s bijelom vrečicom u ruci. Rekao je Ashlee i meni da će se vjerojatno vratiti kasnije doma jer će otići na piće s prijateljima s posla, ali došao je ranije nego što sam mislila. Očekivala sam da ću ga tek slijedećeg jutra vidjeti i da ću u petak navečer biti sama kod kuće.
„Što radiš doma?“ –dignula sam se sa trosjeda.
„Ashlee me nazvala i zamolila da ti pravim društvo!“ –odgovorio je.
„Nisi trebao doći! Mogao si uživati s prijateljima!“
„Dosadilo mi je biti s njima. Kevin već sada počinje šmekati cure, a David je polupijan!“
„Ali opet si mogao uživati i pokušati osvojiti neku curu sa svojim posebnim šarmom!“
„Pokušavaš me se riješiti, Rose?“ –pogledao me sumnjičavo.
„Ne!“ –zahihotala sam se. „Samo ne želim da ostaješ doma u petak navečer samo jer te Ashlee zamolila da mi praviš društvo! Mogla sam se i sama snaći.“
„Opet počinjem misliti da me se pokušavaš riješiti!“ –odmahnuo je glavom i potapšao me po ramenu. „Rekao sam ti da uopće nisam imao volje ostati vani! Usput, prošao sam do videoteke i uzeo dva filma i mislio sam napraviti palačinke, ako si gladna!“
„Palačinke?“ –nakrivila sam glavu. „Zar nisi rekao da nisi baš najbolji u kuhanju?“
„Jesam. Nisam najbolji, ali palačinke barem znam napraviti!“ –nacerio se. „Dolazim odmah. Idem se samo istuširati!“
Nasmiješila sam mu se, a on je krenuo prema sobi. Nisam mogla lagati da mi nije bilo drago što se vratio kući. Osjećala sam se bolje i veselije jer sam znala da bi mi bilo dosadnije da sam ostala kod kuće, a sada sam se mogla zabavljati s njim. Možda uspostavimo ponovno kontakt kakvog smo imali prije nego smo spavali skupila.
Odmahnula sam glavom i ponovno se natjerala ne razmišljati o tome. Iz znatiželje sam provirila u bijelu vrečicu koju je ostavio na stol kako bih vidjela koje je filmove podignuo. Šokirala sam se kad sam ugledala Siroče. Voljela sam horor filmove, doista ih voljela unatoč tome što bih kasnije imala paranoje da me netko prati, ali najgore bi mi bilo kad bi se radilo o djeci, večinom su stavljali djevojčice zbog kojih bi se toliko preplašila da bih rijetko uspjela zaspati preko noći.

Matt Doughtry's POV

Izašao sam iz kupatila nakon što sam se istuširao. Trebala mi je topla i ugodna kupka nakon što sam cijeli dan jurio po ulicama. Imali smo tuševe na poslu, tuširamo sam se tamo, ali nekako mi je draže bilo to raditi kod kuće.
Dočekao me ljutiti izraz lica moje cimerice i uplašio sam se ne shvačajući što sam krivo ovoga puta napravio. Prišla mi je i pokazala na kutiju na kojemu je pisalo Siroče i tada sam shvatio što se dešavalo. Lagano sam joj se nasmiješio.
„Bojiš se, Rosie?“ –upitao sam ju velikim oduševljenjem.
„Iskreno – da!“ –promrljala je. „Ova djevojčica je prestrašna! Zašto me nisi nazvao i pitao da li bih ju željela gledati ili ne?“
„Ovako je zanimljivije!“
„Volim horore, ali djeca u njima su... Joj, naježim se čim pomislim!“
„Bez brige! Ja sam ovdje ako se baš toliko budeš bojala!“
„Kao da bi me ti mogao spasiti od nje!“
„Rose, to je samo film!“
„Kasnije neću moći spavati!“
„Ja sam ovdje, ok?“ –zahihotao sam se. „Uostalom, uzeo sam i Otetu koji je odličan film i nije horor, pa ćeš zaboraviti na tu strašnu curicu!“
„Neću tako lako zaboraviti na nju, ali 'ajde, bit će kako ti kažeš!“ –slegnula je ramenima i sjela za stol.
„Vrijeme je da napravim palačinke?“ –pogledao sam ju, a ona je nasmiješeno klimnula glavom.
Nije mi trebalo previše vremena da napravim smijesu jer nije uopće bilo teško. Mama me naučila još prije nekoliko godina kad bih sestri morao raditi nešto za večeru, a njih nije bilo kod kuće. Nisam bio najbolji u kuhanju, ali osnovne stvari sam znao raditi iako to nisam želio priznati Rose i Ashlee. Volio sam hranu koju su radile i uživao sam njome, ali mislim da bih se mogao zaboraviti s izvlačenjem od kuhanja sada kad sam otkrio svoju tajnu Rose.
Pržio sam palačinke na ulju i vrtio ih po zraku. Na svu sreću mi niti jedna nije pala. U tome sam bio maher. Zadovoljno sam se nasmiješio i kad sam završio sa svime, okrenuo sam se kako bi ih namazao Nutellom, ali shvatio sam da je Rose preuzela taj dio posla. Nasmiješeno sam se nagnuo nedaleko od nje i zastao ju promatrati neko vrijeme. Bila je preslatka kad je promatrala očima koje su se sjajile u Nutellu. Izgledala je kao dijete koje je upravo dobilo najljepši poklon i to baš onaj kojeg je cijelo vrijeme želilo. Podignula je pogled prema meni i lagano mi se nasmiješila, a zatim prstom uzela malo čokolade sa noža pošto je već završila s mazanjem. Dignula se sa stolice i bacila nož u sudoper, a zatim stavila kokice u mikrovalnu, te se udobno otišla smjestiti na trosjed.

Rose Butler's POV

Matt je sjeo na fotelju i podignuo noge na trosjed, te pogledao u televiziju. Čekali smo da kokice budu gotove kako bismo stavili film i počeli ga gledati, na moju žalost. Začuli smo zvonce, pa se dignuo i otišao nam po kokice, a kad se vratio je stavio DVD u playeru i smjestio se natrag na fotelju.
„Znaš...“ –promrmljala sam ni ne gledajući ga. „Ne bi mi smetalo da legneš kraj mene! Ovo je i tvoj stan i ne moraš zbog mene sjediti na fotelju!“
„Udobno mi je ovdje.“ –rekao mi je.
„Ti si jedan veliki lažljivac, Matt! Digni svoju guzicu i legni kraj mene. Ne bojim te se i nije mi neugodno, ako to misliš!“
Slegnuo je ramenima i legao kraj mene. Osjećala sam se čudno u onom trenutku, ali pokušala sam ne razmišljati o njemu jer mi je bilo neugodno. Na svu sreću su svijetla bila ugašena i nije mogao vidjeti moje rumene obraze. Zadnji put kad sam mu bila ovako blizu i u ovakvom položaju je bilo nakon što smo vodili ljubav i neugodan mi je osjećaj prolazio tijelo nakon što smo se držali na distanci skoro mjesec dana.
Uzela sam jednu palačinku odlučivši se ne obazirati na to da je bio kraj mene. Kad sam zagrizla onu ukusnu slasticu ispustila sam zvuk zbog čega me Matt pogledao začuđenim izrazom lica. Mahnula sam rukom žvakajući komad po komadom i uživajući u tome. Odlučila sam mu reći zbog čega sam ispustila takav zvuk tek nakon što pojedem tu palačinku, ali namjeravala sam osjećati ju još neko vrijeme u ustima.
„Uglavnom...“ –progutala sam. „Odlične su!“
„Drago mi je da ti se sviđaju!“ –nasmiješio mi se. „Sad bismo mogli gledati film, ok?“
„Slažem se s tobom, ali podsjeti me da te ubijem nakon što završi!“
„U redu!“
Njemu osmijeh nije silazilo s lica što mi nikako nije pomagalo. Dobro sam poznavala samu sebe nakon što bih pogledala jedan horor, a ako se on radio o djevojčicama... nije bilo dobro za moje srce koje je oslabilo od previše pogledanih strašnih filmova.
Film je tek počinjao, a ja sam shvaćala kako se sve više i više približavam Mattu koji je gledao u televiziju kao da ga uopće nije strah. Možda ga nije ni bilo ili se samo pravio da to njega ne plaši kao što je to radilo večinu muškaraca, ali po njegovom sam izrazu lica shvatila da mu je svejedno.
Iz minute u minutu su palačinke nestajale, pa smo oboje počeli jesti kokice koje smo stavili u sredini. Često sam znala držati na pola otvorene oči samo kako bi izgledalo da ne gledam strašne scene u kojima bi nešto trebalo izletjeti, ali bila sam previše radoznala da bi ih postpuno zatvorila. U jednom trenutku, kad se začulo dječje smijanje, slučajno sam bacila plastiku, u kojoj su se kokice nalazile, u zrak i sve je počelo padati po meni. Zgrabila sam Matta za ruku i snažno ju stisnula dok se on kraj mene valjao od smijeha što je mene samo razbijesnilo.
„Ha – ha, Matt! Jako smiješno!“ –zakolutala sam očima i ispustila mu ruku.
„Oprosti, Rose, ali trebala si se vidjeti!“ –rukama je brisao suze koje su mu klizile od smijeha, a ja sam ga prostrijelila pogledom.
„Vidiš zbog čega sam ti rekla da ne podnosim horor filmove koji se rade o dijeci?!“
„Ja bih baš volio imati dijete poput Esther!“
„Onda si mentalno bolestan!“
„Daj, šalim se!“ –zahihotao se. „Ali trebala si se vidjeti!“
„Prestani mi se smijati!“ –ljutito sam frknula.
„Što ćeš mi, u suprotnome, napraviti?“ –pogledao me podignuvši obrvu, ali i dalje se smiješeći.
Skočila sam na njega i počela ga škakljati. Ja nikada nisam bila škakljiva, ali dobro sam znala da on jest. Pokušavao me odmaknuti sa sebe, ali od histeričnog smijanja nije uspio skupiti snage i dignuti ruke. Tek kad sam vidjela suze kako klize niz lice sam se odlučila maknuti s njega i zadovoljno pogledala u televiziju, a onda ponovno u njega. Odmahnuo je glavom i nasmiješio mi se.
„Nisi normalna!“ –uzvratio je.
„Upozorila sam te!“ –namignula sam mu.
Unatoč tome što sam gledala horor kojeg sam se užasavala... osjećala sam se predivno.

I will be, all that you want
And gather myself together
Cause you keep me from falling apart
All my life, I'll be with you forever
To get you through the day
And make everything OK

~Leona Lewis - I Will Be


Dodatak(22.02.'10.) - Imam još jednu priču na ovom linku: Ples s vragom!!!

15:38 - Komentiraj ( 22 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee