body <center>19.poglavlje</center> - ...Cimeri - Blog.hr body

srijeda, 03.03.2010.

19.poglavlje

*Posvečeno Ivani i Dee jer se trude pročitati sve zaostatke i hvala vam na tome. :*




Dva tjedna kasnije...

Rose Butler's POV

Duboko sam uzdahnula gledajući u televiziju. Nisam ni sama znala zbog čega sam uzdahnula, ali trebalo mi je to u onom trenutku. Podignula sam šalicu toplog čaja s okusom jagode i vanilije, te popila jedan gutljaj. Na svu sreću sam bila sama kod kuće nakon predavanja jer su Ashlee i Matta imali obveze popodne. Zapravo, Matt je radio, a Ashlee je bila na predavanju unatoč tome što petkom skoro nikada nije bilo obavezno doći.
„Mislim da me samo izbjegava!“ –pomislila sam i uzdahnula, a onda se počešala po kosi.
Mattu se još nisam usudila reći istinu i vjerojatno mu nikada ni neću reći, pa je zbog toga Ashlee bila ljuta na mene. Priznala mi je da je rekla Larryu istinu i ja sam bila ljuta na nju jer sam joj rekla da nikome ne govori, ali ohladila sam se kad je Matt došao miran s posla. To je bio znak da mu Larry nije rekao da sam trudna. Nitko nije. Moju veliku tajnu su znali Larry, Ashlee i doktor kojeg vjerojatno nikada više neću vidjeti. Bilo mi je drago zbog toga jer me bilo pomalo strah da bi mu moglo izletjeti o mojoj trudnoći pred Mattom, a tada bi bilo ogromnih problema. Znala sam da mu Larry i Ashlee neće reći. Ashlee jer je bila moja najbolja prijateljica i unatoč tome što se nije slagala sa mnom mi nikada nije zaprijetila da će mu reći ako mu ja što prije ne kažem, a mislim da ovaj drugi nije rekao jer se boji da bi se cura mogla naljutiti na njega. meni je sve to savršeno odgovaralo. Nije da sam se dobro osjećala što sam mu nešto toliko veliko tajila, ali trebala sam saznati kako bi mogao reagirati da mu kažem. Trebala sam znati da li bi bio sretan, živčan, ravnodušan, da li bi me natjerao na pobačaj.
Duboko sam uzdahnula i odlučilase baviti gledanjem televizije samo kako bih prestala razmišljati o tome, ali dobro sam znala da je razmišljanje neizbježno. Bila sam prestrašena i zbunjena. Nisam čak niti tati, a ni Hanni rekla da sam trudna. Bojala sam se. Znala sam da će Hanna biti sretna kad to čuje jer je uvijek govorila da jedva čeka da ja dobim bebu i da ima osjećaj kako ću ga dobiti prije nje. Imala je pravo. Nažalost je imala pravo. Bojala sam tatine reakcije. On je bio dosta pobožan i večinom nam je ponavljao kako djevojka ne smije spavati s muškarcem sve dok ne ustupi u brak. Znala sam da ću ga razočarati kad se jednoga dana pojavim pred njegovim vratima i priznam mu tu prokletu istinu. Naravno, tata niti nije bio za pobačaj. Imao je isto razmišljanje kao i ja. Govorio je da je nužno pobaciti dijete samo ako je začeto silovanjem, ali u drugim slučajevima ne.
Što si si to napravila, Rose?!“ –odmahnula sam glavom.
Osjetila sam nalet suza. Bila sam previše emotivna u zadnje vrijeme i doktor me upozorio na to. Rekao mi je kako ću mjenjati iz dana u dan raspoloženje, a ja to nikako nisam htjela.

Ashlee McCaleb's POV

Izašla sam iz fakuleta i pozdravila kolege sa predavanja, te laganim hodom krenula prema kući. Stavila sam slušalice na uši i uključila Ipod, te nastavila hodati dalje slušajući muziku. Nikada nisam voljela odlaziti negdje bez slušaklice u ušima, naravno, kad bih pješačila. Osjećala sam se bolje tada jer sam manje pratila ono što se događa oko mene. Često me bilo strah pješačiti navečer nakon faksa jer me hvatala paranoja da me netko cijelo vrijeme prati, ali uz Ipod kojeg sam si nedavno kupila sam shvatila da je sve bilo puno lakše; uz to je i bilo dosta ljudi po ulicama jer su mi predavanja završavala najkasnije u osam.

Nisam ni shvatila, a već sam bila dosta bliža zgradi u kojoj sam živjela. Bilo mi je pomalo čudno doći u stan i biti ondje s Rose sve dok Larry ne dođe po mene. Nismo bile u najboljim odnosima već dva tjedna, a meni se činilo kao da je prošlo godinu dana. Nikada nismo bile posvađane niti udaljene, ali odlučila sam ja to učiniti prvi put i prva kako bi shvatila neke stvari. Možda me se to jednostavno nije ticalo, ali nije smijela tajiti Mattu o trudnoći. Bila je to i njegova stvari i znala sam da to ona shvaća samo što ju je očito neki zid blokirao i nije joj dopuštao da mu kaže istinu.
Odlučila sam se stepenicama popesti do stana i hodala sam što sam sporije mogla samo kako bi mi vrijeme sporije prolazilo, ali trebala sam se kad – tad suočiti s Rose. Izvukla sam ključ iz torbice i otključala vrata. Čim sam ih otvorila sam ugledala svoju najbolju prijateljicu kako gleda u mene.
„Hej.“ –pozdravila sam ju.
„Hej!“ –veselo mi se nasmiješila.
Prošla sam kraj nje i krenula prema sobi. Trebala sam se skinuti i istuširati na brzinu. Zalupila sam vratima i duboko uzdahnula. Bilo je jako teško suočiti se s njenim veselim pogledom i pokazivati ravnodušnost, ali možda će jedino na takav način shvatiti koliko griješi. Želim joj dati što više vremena za razmišljanje o tome što čini. Matt je trebao znati i mogla bih uskoro poludjeti i reći mu kako stvari zapravo stoj.
Skinula sam kaput i stavila ga na vješalicu, a zatim uzela odjeću koju sam trebala obući nakon tuširanja. Otvorila sam vrata sobe i primjetila da Rose gleda u mene. Skrenula sam pogled i krenula prema kupatilu.
„Koliko ćeš se još duriti na mene?“ –iznenada sam čula njen glas.
Uzdahnula sam i vratila se natrag.
„Ti reci meni!“ –slegnula sam ramenima.
„Ne možeš se ljutiti zbog toga! To je moja stvar!“
„Netočno. To je Mattova i tvoja stvar!“
„Matt nema nikakve veze s time!!!“
„Kako si onda zatrudnila?!“
Spustila je pogled i tihu uzdahnula.
„Slušaj...“ –prišla sam joj. „Znam da ti je teško i znam da ne znaš kako mu to reći, ali morat ćeš. Bit ću ja kraj tebe, ako želiš!“
„Ne želim mu to reći, ok?“ –pogledala me ljutito.
„Onda ću mu ja reći!“
„U redu! Budi koza!“ –prošla je kraj mene i zalupila vratima svoje sobe.
Tada sam se razbijesnila i odmah krenula za njom. Otvorila sam vrata i bijesno ju pogledala.
„Nećeš mi udarati vratima!“ –rekla sam joj.
„Ti mi nisi nitko i ništa!“ –pogledala me ljutito.
„Joj da ti je bar mama živa! Bila bi razočarana tobom jer si kukavica i ne želiš učiniti ono što je pravilno!!!“
Zastala je i tužno me pogledala. Kad sam shvatila što sam rekla, prekrila sam rukom usta i šokirano gledala u nju. Vidjelo se koliko sam ju povrijedila time. Znala sam točno kako se osjećala jer je uvijek bila osjetljiva na tu temu, a ja sam rekla stvari koje nisam ni mislila. Nisam ni stigla ništa reći, niti se ispričati jer me gurnula iz sobe, zaključavši vrata.
„Žao mi je, Rose...“ –uzvratila sam nadajući se da će mi otvoriti.

Larry O'Conner's POV

Jedva sam čekao da završimo sa smijenom kako bih otišao po Billie-ja i Ashlee, a onda doma. Obožavao sam provoditi vrijeme s njima. Ashlee je bila predivna djevojka kojoj je bilo jako stalo do Billie-ja i vidjelo se da je i ona njemu draga. Bilo mi je neopisivo drago zbog toga, ali objasnio sam mu kako Anna ostaje njegova majka i da mu ne bi palo na pamet zapostaviti ju zbog moje nove cure. Naravno, dijete nije ništa znalo i bio sam siguran da moj sin i dalje voli svoju majku, moju bivšu ženu, ali volio je i Ashlee, pa sam se bojao da bi mogao doći do komplikacija. Nisam želio da Anna pomisli kako ju Ashlee želi zamjeniti.
„Larry, pazi!“ –viknuo je Matt.
Zakočio sam što sam brže mogao. Ispred nas je odjurio crni BMW, pa sam upalio sirene i krenuo za automobilom.
„Hvala!“ –promrmljao sam dok mi je srce još ubrzano kucalo.
„Mislio sam da ćemo se sudariti!“ –uzdahnuo je.
Odmahnuo sam glavom i primjetio kako se automobil zaustavio.
„Stani ovdje!“ –rekao sam Mattu.
„A daj, uopće nisi fer!“ –frknuo je ljutito.
Zakolutao sam očima i izašao iz automobila. Duboko sam uzdahnuo prije nego sam krenuo prema automobilu koji je stajao i dalje na mjestu. Stao sam pred vrata i primjetio kako se prozor otvara. Ugledao sam mladu djevojku kako me preplašeno promatrala. Držala se za trudnički trbuh i odmah sam pretpostavio o čemu se radilo.
„Oprostite, policajče, ali dobila sam trudove!“ –iznenada se uhvatila ponovno za trbuh derajući se.
„Budite mirni, gospođice!“ –potrčao sam prema automobilu, a Matt je odmah izašao iz njega.
„Što je bilo?“ –upitao je.
„Imamo trudnicu koja ima trudove.“ –odgovorio sam na brzinu.
„Ne!“ –viknuo je.
„Daj, prekini se ponašati kao dijete i idi do nje. Ja idem vidjeti što trebam učiniti!“
„Ali...“
„Matt!!!“
Promrmljao je nešto i ljutito se udaljio od mene. Sjeo sam na vozačevo sjedalo i nazvao bolnici.
911, izvolite?“ –javila mi se.
„Imamo trudnicu na cesti Filand 99. Ima učestale trudove!“ –odgovorio sam.
Šaljemo Hitnu.
„Hvala!“
Odmah sam istrčao iz automobila i primjetio kako se Matt smiješka dok razgovara s njom. Bio sam zbunjen, ali vjerojatno ju je pokušavao smiri na taj način. Približio sam im se i primjetio kako se i djevojka smiješka, ali svako toliko se hvata za trbuh.
„Izdržite, gospođice!“ –Matt ju je potapšao po ramenu, a ja sam ga udario rukom po glavi.
„Dolazi hitna!“ –rekao sam joj kako bih ju umiro.

Matt Doughtry's POV

Činilo se kao da je Larry to oduvijek radio, a ovo mi je prvi i nadam se zadnji put da ću zaustaviti trudnicu. Bilo mi je pomalo teško gledati kako se mlada djevojka muči zbog trudova koji su bili toliko jaki da se morala hvatati za volan kako bi izdržala tu bol. Nije ženama bilo lako, ali očito sam to počinjao shvaćati prekasno. Žena se iznenada proderala.
„Što je?! –Larry i ja smo uzviknuli.
„Pukao mi je vodenjak!“ –izgovorila je jecajući.
„Morat ćemo ju poroditi ovdje.“ –rekao je iznenada Larry, a ja sam ga šokirano pogledao.
„Nadam se da se šališ!“ –odmahnuo sam glavom.
„Ne.“ –otvorio je vrata i pružio djevojci ruku. „Stavit ćemo ju da legne na stražnje sjedalo!“
„Jesi li ikada to radio?“ –upitao sam ga prestrašeno.
„Nisam, ali bio sam na porodu svoga sina.“
„Kako ju onda misliš poroditi?!“
„Smislit ćemo nešto!“
„Ćemo?!“ –ponovio sam za njim i zbunjeno gledao oko sebe. „Što sada, što sada?!
„Prestani se ponašati kao cura i trči po deke u autu!“ –viknuo je na mene.
Klimnuo sam glavom i poslušao ga. Odmah sam potrčao po deke koje su se nalazile u gepeku dok su mi ruke drhtale od straha. Nikada prije nisam bio na porodu i zbog toga mi je ovo bilo još gore. Uzdahnuo sam duboko kako bih se smirio jer bih mogao prestrašiti onu mladu curu kojoj je bilo puno gore od mene, a onda sam ugledao Larrya kako mi maše. Potrčao sam k njemu i stavio deke na vozačevo sjedalo.
„Vidim mu glavu!“ –rekao mi je mirno.
Kako je mogao biti tako miran?! Ja sam imao osjećaj da ću se svakoga trena srušiti i pasti u nesvijest. Na svu sreću nisam bio sam i nisam ja to morao raditi već Larry jer ja ne bi mogao pomoći sebi, a kamoli njoj. Bilo je užasno kad sam morao slušati djevojku kako se dere i imao sam osjećaj kao da gledam horor film u kojemu ubojica ubija nekoga. Otkopčao sam si jaknu jer mi je postajalo sve toplije i toplije i počinjao sam se gušiti kad sam iznenada začuo dječji plač.
„Dečko je!“ –čuo sam Larrya. „Matt, deke!“
Uzeo sam deke i rastegnuo ih, a on mi je stavio bebu u naručje. Šokirano sam gledao u novoročenče koje je neprestano plakalo. Lagani mi se osmijeh stvorio na licu jer ovakvo nešto nikada nisam doživio. Bio je predivan osjećaj držati ga u ruci.

Rose Butler's POV

Sjedila sam u dnevnom boravku i gledala u televiziju, a Ashlee je sjedila na fotelji i tužno me promatrala. Znala sam da nije namjerno spomenula mamu, ali osjećala sam se povrijeđeno. Dobro je znala da ju više ne smije spominjati preda mnom pogotovo ne u onakvom kontekstu. Vjerojatno je imala pravo. Mama bi bila užasno ljuta na mene i razočarana što nisam odmah objasnila Mattu za trudnoću, ali... nisam mogla. Nisam bila dovoljno hrabra. Svi su mislili da sam ja hrabra, ali nisam. Nikada nisam ni bila. Pravila sam se da sam jaka, ali kad sam saznala za trudnoću su svi mogli saznati da sam kukavica i da me jednostavno strah.
„Rosie...“ –uzdahnula je Ashlee. „Jako mi je žao!“
„Znam.“ –klimnula sam.
„Oprosti mi, molim te! Doista to nisam htjela reći!“
„Znam.“
„Jezik mi je brži od mozga!“
„U redu je, Ashlee! Ne moraš se ispričavati.“
Začula sam otključavanje vratiju i pogledala prema njima, a unutra je ušao veseli i nasmiješeni Matt. Pogledala sam na sat i došao je sat vremena kasnije nego što je inače dolazio.
„Znate što se Larryu i meni danas dogodilo?“ –sjeo je na drugu fotelju.
Obje smo odmahnule glavom čekajući da nam ispriča što je trebao.
„Zaustavili smo neku trudnicu koja je imala trudove!“ –započeo je. „I morali smo ju poroditi! Larry je sve to obavio i bio je odličan, a onda mi ga je dao u ruke! Vi nemate pojma koji predivan osjećaj mi je prošao tijelom! U onom sam trenutku poželio imati dijete!“
Šokirano sam pogledala u Ashlee koja je i mene pogledala sumnjičavo.
„Predivno!“ –rekla je Ashlee.
„Svaka čast!“ –nasmiješila sam se dok su mi suze bile u očima.
Zbunjeno me pogledao, a prije nego me uspio pitati što mi je sam se dignula sa trosjeda i potrčala u sobu zaključavši se. Doista više nisam znala što treba učiniti. Bilo je predivno ono što je rekao, ali nisam znala je li to bio dobar razlog da mu priznam da čekam njegovu bebu i da ima priliku postati otac vjerojatno puno prije nego je to zamišljao.

When did the sun stop shining?
When did we turn into two divided?
I guess we will never really know why,
But I remember once upon a time.

~ Once Upon A Time By: Idina Menzel


P.S. Imam novu priču koja vam je na ovom linku: Grad. Nikome nisam javila za ovaj blog(u komentarima)jer vas ne želim tlačiti, pa... Onaj koji je zainteresiran za još jednu moju priču - neka svrati.
P.P.S. Molila bi se gđica Maida da napokon objavi novi post na Charlotte. Hvala unaprijed! :D

Volim vas!

00:06 - Komentiraj ( 12 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee