body <center>15.poglavlje</center> - ...Cimeri - Blog.hr body

utorak, 16.02.2010.

15.poglavlje



*Andrea će me ubiti kad dođe za vikend na komp, a Eva će me ubiti kad se vrati u 3. mjesecu. :D *shy* Zapamtite da vas volim! :D


Ashlee McCaleb's POV

Sjedila sam kod kuće i vrtila televizijske programe. Danas nisam imala predavanje, a Rose je do kasno popodne bila na fakultetu. Larry i Matt su također radili skoro cijelo popodne, pa nisam mogla pronaći nikakvu zanimaciju bolju od gledanja televizije.
Kad bi barem bilo nečeg zanimljivog u ovoj prokletoj kutiji!“ –rekla sam ljutito u sebi.
Vrijeme bi mi puno brže prošlo da sam pronašla nešto zanimljivo na televiziji, ali naravno... netko ondje gore nije želio da se ja zabavim na slobodnom danu. Nisam mogla niti otići po trgovačkom centru, kao što sam inače to radila, jer sam bila sama. Nisam jednostavno voljela odlaziti negdje sama, a pogotovo ne u šoping. To sam voljela raditi s Rose i naša bi kupovina trajala satima, a ne samo sat vremena. Voljele smo se ludirati po trgovinama i čak isprobavati neku glupu odjeću samo kako bismo mogle izvoditi gluposti kraj svlačionici. To su bile najbolji izlasci i već sada mi se osmijeh razvlačio od uha do uha.
Zazvonio je mobitel, pa sam ga povukla sa stolića i razveselila se ugledavši Larryevo ime na ekranu.
„Halo?“ –javila sam se.
Hej, Ash, smetam?“ –upitao me.
„Nikako.“
Što radiš?
„Dosađujem se.“
Imaš onda malo vremena za napraviti mi uslugu!
„Naravno!“
Slušaj, ja ne mogu izaći s posla i otići po Billie-a ispred škole, a danas je kod mene. Bi li ga, molim te, ti mogla otići uzeti i brinuti se za njega dok ne završim s poslom?!
„Zašto ne? Ovako i onako nemam što raditi!“
Hvala ti! Spasila si me od još jedne Annine bukvice!
„Drago mi je!“
Pustio sam ti ključ kuće u sandučiću, pa idi odmah do mene. Vidimo se nakon posla, ok?“
„Ok. Bok!“ –spustila sam slušalicu i odmah se digla sa trosjeda kako bih se spremila za odlazak.
Bilo mi je drago što me zamolio da odem po njegovog sina, a još draže što ću ga dočekati kod kuće unatoč tome što još nismo u vezi.

***


Stajala sam ispred osnovne škole i gledala na sat. Larry mi je rekao kako im nastava završava u dvanaest i pol, a došla sam ranije za svaki slučaj. Nekako sam se osjećala... odlično. Imala sam osjećaj kao da čekam svoje dijete, a da je netko čuo moje misli, vjerojatno bi mi rekao da sam luda jer imam dvadeset i jednu godinu i trebala bih uživati bez dijeteta, ali ja sam ih stvarno jako voljela i imala sam želju postati majka u ranim godinama.
Zvono se oglasilo i netko je otvorio vrata. Pretpostavila sam da je to bio domar jer se radilo o starijem muškarcu. Ugledala sam djecu kako izlaze iz škole i trče prema roditeljima, bakama ili rodbinom, a onda je i Billie izašao. Gledao je oko sebe pokušavajući pronađi tatu i izgledao je jako razočarano što ga nije vidio.
„Billie!“ –viknula sam odlazeći prema njemu.
„Ashlee!“ –potrčao mi je u zagrljaj.
„Tata nije mogao doći, pa je mene poslao.“
„Dobro.“
„Dođi, idemo doma!“
Klimnuo je glavom i uhvatio me za ruku, a ja sam stala na pješačkom prijelazu. Dva automobila su nas pustila da prođem, pa sam požurila prema svome crvenom Cliu.

***


Parkirala sam se ispred Larryeve kuće, a onda izašla iz auta i uzela Billie-jevu torbu sa suvozačevog sjedala pošto je on sjedio na stražnje. Otvorila sam mu vrata i poskočio je na tlo, te potrčao prema ulazu dok sam se ja penjela stepenicama i tražila ključeve kuće po torbici. Iznenadila sam se kad sam ugledala otvorena vrata, a na ulazu je stajala Anna.
„Što ona radi ovdje?“ –upitala sam se.
„Billie, ulazi!“ –rekla mi je.
Billie ju je, naravno, kao poslušno dijete, poslušao, te nestao iza nje. Anna je odmah zatvorila vrata i ljutito me pogledala.
„Što ti radiš ovdje?“ –upitala sam je.
„Molim?!“ –trepnula je nekoliko puta kao da ne razumije zbog čega ju to pitam. „Mislim da je ovo moja kuća, draga, a ti nemaš što tu tražiti!“
Tvoja kuća nije tvoja već tri godine! Što radiš ovdje?!“
„Slušaj... Kloni se moga muža i sina, jasno?!“
„Slušaj ti, lutko...“
Anna mi je istrgnula njegovu torbu iz ruke, te ljutito zalupila vratima. Čula sam zaključavanje i znala sam da ne mogu ništa. Šokirano sam gledala u ulaz i odmahivala glavnom ne vjerovajući u ono što sam upravo doživjela.

Rose Butler's POV

Laganim sam se hodom udaljavala od fakulteta. Na svu sreću su nam javili kako nema profesorice i pustili su nas kući. Jedva sam čekala da dođem doma i da nagovorim Ashlee da se prošetamo gradom jer dugo nismo; doista dugo. večinom sam sjedila kod kuće, učila(što je čak bilo i čudno od mene) i gledala televiziju. Izlazila bih iz kuće samo kako bih otišla u trgovinu, koja se nalazila nedaleko od zgrade u kojoj sam stanovala, ili kad bi morala na faks. Nisam znala što mi se to događalo u zadnjih tri tjedana. Nalazila sam samu sebe kako ležim u sobi, buljim u strop i uzdišem svakih pola sata razmišljajući o Mattu.
I sada sam razmišljala o njemu što me užasno živciralo. Sama sebi sam govorila, ponavljala da bih trebala razmišljati o njemu i onome što se dogodilo one noći, ali nisam si mogla pomoći. Sve se promjenilo od tada, sve. Matt i ja smo sve rijeđe i rijeđe komunicirali, što me užasno živciralo, ali nisam znala o čemu bih mogla pričati s njim. Nekada sam se mogla prepirati zbog toga što je bio veliki ženskaroš, a kad bih sada bolje razmislila – ne sjećam se kad sam ga zadnji put vidjela sa curom, kad je zadnji put jedna izašla iz njegove sobe.
Glupačo!“ –odmahnula sam glavom. „Prestani razmišljati o njemu! Što te boli briga ako ima curu ili nema, ako se seksa svaki dan ili svaki treći?!
Podignula sam pogled i ugledala Ashlee kako izlazi iz automobila. Ugasila sam Ipod i spremila ga u džep kaputa, te veselo krenula prema njoj.
Barem sam pronašla način na kojem bih se mogla riješiti razmišljanja o Mattu!“ –rekla sam si i nastavila prema njoj. „Hej, Ashlee!“
„Hej, Rose!“ –zbunjeno me pogledala kao da nije shvaćala što sam ondje radila. „Nisi na faksu?“
„Nemamo predavanje. Profesorica nije mogla doći!“ –objasnila sam joj. „Gdje si ti bila?“
„Larry me zamolio da odem po Billie-ja u školu. Odvela sam ga doma i srela Annu!“ –odgovorila je.
„Annu? Larryevu bivšu? Gdje?!“
„U njegovoj kući!“
„Što je ona ondje radila?!“
„Vjeruj mi – nemam blage veze, ali zalupila mi je vrata u lice!“
„Koja glupača!“ –rekla sam ljutito. „Zašto ju nisi izudarala?!“
„Htjela sam, ali nisam mogla otključati vrata!“ –slegnula je i pritisnula dugme kako bi pozvala dizalo.
„Javila si Larryu?“
„Nisam. Ne želim ga nazvati jer je na poslu, a znam da bi se naživcirao!“
„Mislim da bi mu trebala javiti! On će joj pokazati gdje joj je mjesto kad ti već ona ne dopušta da joj ti to pokažeš!“
Slegnula je ramenima i izašla iz lifta, na našem katu. Pokušavala mi je dokazati da joj je svejedno što se to dogodilo, ali znala sam da joj nije bilo. Vidjela sam u njenim očima da je tužna i da joj je zasmetalo što je naletila ponovno na Larryevu bivšu suprugo. Tko se ne bi osjećao tako loše?!
Otključala sam vrata i ušla u stan, te skinula kaput. Krenula sam odmah u sobu kako bih se komotnije obukla. Kad sam bila kod kuće bih večinom oblačila doljnji dio pidžame i jednu majicu dugih rukava, a ponekad i trenerku.
Čim sam se sredila, vratila sam se u dnevni boravak. Ashlee je sjedila na trosjedu i buljila u zagašenu televiziju. To je bio jedan od znakova kad bih se uvijek zabrinula za nju. Znala sam da joj je loše, znala sam koliko joj je zasmetalo što se Anna praktički petljala u Larryevu i njenu vezu, ali nije htjela pričati o tome. Nikad nisam znala zbog čega sam ju morala nagovarati da mi prizna što za pravo osjeća. U trenutku kad sam ju htjela početi nagovarati da mi ispriča što joj se mota po glavi, zazvonio je njen mobite.
„Halo?“ –javila se. „Hej, Larry! Da, išla sam po njega. Ne, nisam s njim! Tvoja bivša žena je bila u tvojoj kući! Ne znam što je tražila, a niti me ne zanima. Nisam ljuta! Nisam ljuta!!!“
Spustila je bijesno slušalicu i mobitel stavila na stol.
„Nisi ljuta, ha?“ –uzvratila sam.
„Daj, začepi!“ –proderala se i dignula sa trosjeda.
Gledala sam šokirano za njom. Ušla je u sobu i zalupila vratima. Zbunjeno sam pogledala ispred sebe jer doista nisam mogla vjerovati da se izderala na mene. Nikad prije se nije tako ponašala i znala sam da ovoga puta jako ljuta, zapravo bijesna. Anna joj je stala na žulj i gadno je pogriješila jer sam razmišljala o tome što bih joj mogla napraviti da ju slučajno negdje sretnem, ali problem je bio taj što nisam uopće znala kako izgleda.

Larry O'Conner's POV

Gledao sam zbunjeno u mobitel ne vjerovajući u ono što mi je Ashlee rekla. Ako sam dobro bio shvatio, Anna je bila kod mene. Što je ona radila ondje, nisam znao, ali namjeravao sam saznati istog trena. Bio sam bijesan jer ona više nije imala što raditi u mojoj kući. Već tri godine, otkad smo se rastali, dajem veliku svotu novca za alimentaciju, a uz pomoć tog novca si je kupila odličan i predivan stan i zbog toga mi je bilo nejasno što se u zadnje vrijeme previše motala oko moje kuće.
„Vozi do moje kuće, Matt!“ –rekao sam mu.
Ono je bio prvi put u dva mjeseca, otkad je postao moj partner, da sam mu dopustio da vozi auto koje sam uvijek ja volio voziti.
„Što je bilo?“ –upitao me.
„Anna je kod mene.“ –odgovorio sam.
„Anna?! Što ona radi ondje?!“
„Odlično pitanje, ali uzrujala je Ashlee.“
„Rekla ti je?“
„Ne, ali sam čuo! Znam da je ljuta i na mene sada, a nisam ni za što kriv!“
„Takve su ti cure!“
„Joj, Matt, ne da mi se baš slušati te tvoje filozofije o curama! Zbog svog ponašanja nikada ni nećeš imati pravu curu jer si nezreo klinac koji misli samo na seks!“
Matt me samo pogledao i u tišini nastavio pratiti cestu. Uzdahnuo sam i pogledao u stranu. Pretpostavio sam da ga je povrijedilo to što sam rekao jer bi mi inače uzvratio. Bio sam previše živčan, a kad sam takav kažem stvari koje ne mislim.
„Oprosti, ali živčan sam!“ –rekao sam mu.
„U redu je!“ –slegnuo je ramenima. „Možda neću imati curu, ali me niti jedna sigurno neće povrijediti!“
„Rose te povrijedila iako...“
„Nemoj počinjati o Rose!“
„Zašto?! Praktički izbjegavate jedan drugoga otkad ste se poseksali!“
„To nisu tvoje stvari!“
Slegnuo sam ramenima i pogledao ispred sebe. Naravno da je imao pravo da to nisu bile moje stvari, a i trebao sam razmišljati o svojim problemima koji nikada nisu bili toliko komplicirati.
Zaustavio se ispred moje kuće, pa sam izašao iz auta i potrčao do ulaza. Pokušao sam otvoriti vrata, ali bila su zaključana. Pokucao sam i pozvonio živčano lupkajući jednom nogom od pod, a rukom od vrata. Čuo sam kako se otključavaju i ugledao sam Annu koja ih je otvorila.
„Što radiš ovdje?“ –široko sam ih otvorio i ušao u svoju kuću.
„Ovo je moja kuća i imam pravo dolaziti u nju kad god poželim.“ –odgovorila mi je bahato i bezobrazno.
„Nemaš!“
„Platila sam ju!“
„Nisi ti nego moji roditelji, Anna! Nemaš što raditi ovdje. Zar ti nije jasno?!“
„Ona mala ti je pomutila glavu, ha?“
„Ne mjašaj nju u ovo, jasno?!“
„Larry...“
„Kunem ti se da ću ti zagorčati život ako te još jednom vidim u blizini moje kuće! Billie-ja ću ti ja donositi doma kad bude bilo vrijeme, ali da se nisi usudila prilaziti mome kućnom pragu, ok?“
„Larry...“
„Ok, Anna?!“
Ljutito je pogledala u stranu.
„Billie!“ –uzviknuo sam.
Potrčao je k meni preplašenim izrazom lica. Obukao sam mu jaknu koja je visila sa viješalice u hodniku, uhvatio ga za ruku i bivšog supruzi pokazao vrata. Uzela je kaput i izašla bijesno iz kuće, a ja sam zaključao vrata, te se spustio niz stepenice. Otvorio sam vrata automobila i stavio Billie-ja na sjedalo, a zatim sjeo na suvozačevo.
„Matt, vozi kod sebe doma!“ –rekao sam mu.
Klimnuo je glavom i u tišini se odvozao od moje kuće.

***


„Sad ću ja doći!“ –izašao sam iz auta i pomogao sinu da izađe iz njega.
Pogledao me tužnim pogledom, a ja sam tiho uzdahnuo i pogledao ispred sebe. Nikada nisam želio da se Anna i ja svađamo pred njim jer sam znao da to nije dobro za njega, ali ovo je bilo nužno. Anna je trebala pod hitno znati gdje joj je mjesto i da bi se trebala prestati petljati u moj život. Prije tri godine me prevarila i tada je bio kraj naše predivne veze i kratkog braka. Sada sam ponovno bio sretan s Ashlee i nisam htio da mi ona pokvari tu vezi.
Podignuo sam Billie-ja sa poda i potrčao stepenicama na prvi kad jer nisam imao previše slobodnog vremena. Pokucao sam na vrata Ashleenog stana i pričekao da mi netko otvori nadajući se da će to biti ona. Preda mnom se pojavila Rose koja mi se odmah nasmiješila.
„Hej, Larry!“ –pozdravila me.
„Hej!“ –uzvratio sam. „Gdje je Ashlee?“
„U sobi.“
„Bi li mogla pričuvati Billie-ja s Mattom dok ja pričam s njom!“
„Naravno, ali... gdje je Matt?“
„Ispred kuće!“
„U redu i sretno! Dođi, Billie!“
Podragala ga je po licu i zatvorila vrata, a ja sam duboko uzdahnuvši stavio kapu na stol, te krenuo prema Ashleenoj sobi. Pokucao sam na vrata, ali nije odgovarala, pa sam pokušao ponovno.
Tko god da je, nek' ode!“ –viknula je.
Nisam namjeravao otići, pa sam otvorio vrata i ugledao ju kako leži na krevetu usmijerenim pogledom u prozor.
„Rekla sam da...“ –okrenula se naglo i zašutila ugledavši me. „Što radiš ovdje?“
„Znam da si ljuta na mene.“ –uzdahnuo je.
„Nisam ljuta!“
„Čuo sam tvoj glas!“
„Slušaj... Možda bi bilo najbolje da se više ni ne viđamo! Billie treba mamu, a vidi se koliko te Anna voli!“
„I što s tim?!“ –odmahnuo sam glavom. „Koga briga za nju, Ashlee?! Meni je stalo do tebe i to jako! Nema šanse da ću joj dopustiti da mi upropasti tako predivnu priliku!“
Dignula se sa kreveta i snažno me zagrlila. Obgrlio sam je rukama oko struka i podignuo u zrak, te ju spustio na pod i utisnuo poljubac na njene mekane i nježne usne koje su mirisale na sviježu višnju.

Matt Doughtry's POV

Stajao sam na stepeništu i čekao da se moj partner pojavi, ali nije ga bilo već dobrih petnaest minuta i kladio bih se da znam što je u onom trenutku radio. Odmahnuvši glavom sam pogledao u Rose koja je pričala s Billie-jem i smiješkala mu se. Oboje su sjedili na stepenicama. Morao sam priznati sam sebi da je bila predivna. Oduvijek sam to mislio, ali nikad ju prije nisam vidio kako se druži s djetetom. Mogao sam biti siguran da će u budućnosti biti jako dobra mama... i lijepa.
Zamahnula je svojom dugom kosom koja joj je padala na lice, a podignula pogled prema meni. Nasmiješila mi se. Rose je imala najljepši osmijeh kojeg sam ikada vidio i taj mi je osmijeh ubrzao ritam srca. Uzvratio sam joj, a ona je nastavila pričati s Larryevim sinom.
Larry je imao pravo kad je rekao da me povrijedila, a da nije ni znala za to. Doista sam se loše osjećao kad je rekla da bismo trebali popričati o tome što se dogodilo i zbog toga sam ju morao preduhitriti i reći da mi ništa nije značilo. Naravno, lagao sam. Ni sam nisam znao zbog čega mi je toliko značila ona večer, ali Rose Butler kao da me tada promjenila.
Frknuo sam jer doista nisam želio razmišljati o tome. Htio sam se izludirati i uživati s nekim zgodnim različitim curama, ali kad bi došao taj trenutak – povukao bih se. Nisam mogao više činiti oni što sam činio prije nego sam spavao sa Rose.
55-D, pljačka u Maunta Streetu! Pojačanje dolazi!“ –začuo sam na radi i potrčao sam se javiti.
„55-D kreće!“ –rekao sam. „Larry, što god radio, bilo bi vrijeme da siđeš! Imamo važan slučaj u tijeku!“
Nisam trebao dugo čekati da se on pojavi na ulazu u zgradu. Potrčao sam prema automobilu kad sam osjetio da me netko zaustavio. Okrenuo sam i ugledao Rose.
„Pazi na sebe, ok?“ –promrmljala je tiho.
Klimnuo sam glavom i nasmiješio joj se, te ušao u auto. Ovoga je puta Larry vozio. Pogledao sam još jednom u Rose koja mi je mahnula. Izgledala je tužno.

11:36 - Komentiraj ( 17 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"People are always telling you that change is a good thing, but what they're really saying is that something that you didn't want to happen just happened. ~ You've Got Mail"

Elisa - Rock your soul

Adastra - Ja se kajem

A Fine Frenzy - Almost Lover

Rose Butler(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~I chose to love you in silence, for in silence I find no rejection. I chose to love you in your loneliness, for in your loneliness no one owns you, but me.
-Source Unknown


Matt Doughtry(21)
Image Hosted by ImageShack.us
~Even if love is full of thorns, I'd still embrace it for I know that in between those thorns, there is a rose that's worth all the pain. -
Source Unknown

Ashlee McCaleb(21)
Image and video hosting by TinyPic
~When you are in Love you can't fall asleep because reality is better than your dreams.
-Dr Seuss


Larry O'Conner(23)
Image Hosted by ImageShack.us
~We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.
-Brian Andres


Hanna Butler(23)
Image and video hosting by TinyPic
~Friendship opens many doors, each with a different view, but none could be more welcome than the door that leads to you.
- Source Unknown


Anna O'Conner(23)
Image and video hosting by TinyPic
~It's true we don't know what we've got until its gone, but we don't know what we've been missing until it arrives.
-Source Unknown


Rita
Doughtry(18)
Image and video hosting by TinyPic
~Love at first sight is easy to understand; it's when two people have been looking at each other for a lifetime that it becomes a miracle.
-Amy Bloom

Arhiva:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
17.18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.25. 26. 27. 28.
29. 30. 31. 32. 33. 34.



Copyright © 2009-2010.
By:
Rose B.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee